Expo syd!
Nu e det snart dags för Expo syd!! :) Hur många får man ära att träffa där av er R.I.F:are? Själv skall jag dit med den gode koffra å hämta hem ett par grekiska sköldpaddsdamer samt ett par puffadrar å lite spindlar, sen vet man ju aldrig vad som dyker upp….
Väl mött//I
Hade gärna åkt ner om ekonomin hade tillåtit det.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
jag ska dit med sambo och ett par kompisar, hade tänkt köpa en blodpytonhona (brongersmai) och nån mjölksnok. Har inte bestämt vilken än, får se vad man hittar. Fyra satinmöss och en dumboråtta. Kanske det blir nån mer orm, lite sugen på jungelrut..
jag kommer dit. ska ju lämna av en sköldis till dig ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Brongersmai e jäkligt snygga!!
Japp, zickan, ska du!! lol ;)
du har inga tips på nån snygg boa eller pyton innom rimligt pris som inte blir groteskt stor?

#5 Jag kan rekomendera imperatorer av olika slag då de sällan blir mer än 2 m . Jag har ex hog island boor som blir ca 1.3 - 2 meter. priser från ca 2500/par
Sen finns den klassiska kungspytonen ! Helt klart en trevlig orm !! Destvärre lite sönderavlad nu för tiden …. priser från 350.- och uppåt . längd max 1.5 m men vanligast 130 cm
Sen tycker jag även att rutpyton är sjukt trevliga djur ! Hett temperament som juveniler men brukar vanligtvis bli väldigt mysiga :) . Längd från 1.3 m - 3 m beroende på art . Morelia spilota cheynei blir oftast inte större än 1.5 m . pris runt 500.-st och uppåt beroende på färg osv.
Bifogar en bild på min ena hog island boa.

Ska bli sjukt kul att åka ner till Expot med några vänner och träffa folk och göra affärer , enda nackdelen är att jag har så sjukt många saker att ta hand om där nere …. men men ;)
just kungsboorna är väl gränsfall i o med att de blir så biffiga. Men jag har tittat endel på dom o då e de nån imperator som jag hade tänkt mig. För stunden sitter jag på 1.1 röda regnbågar och en grön trädpyton (Aru) tyvär inte könsbestämd än då vi inte hittat nån som kan det. Inget för en glad amatör att ge sig på själv precis :P

Du har ju även rosenboorna! Mycket vackra och underskattade djur! blir mellan 65-100cm.
du kan ju ta med trädpytonen så kan jag könsbestämma den åt dej om du vill!
Japp, skall bli sköj Jonny!! Ska ta med öronproppar bara ifall det blir mö pladder från baksätet! ;)
Väl mött/I
jo ev blir det ett par sånna om man hittar ett snyggt par. Min kille gillar dom, personligen tycker jag att de är fånigt lika kopparödlor. Ska höra med gubben om han vågar ta med sig sin skyddsling ner. Det e ju ett gäng timmar som man är borta, plus att de e så stresskänsliga.

Ja, dom e ju lite känsliga.. tar med nålarna så har jag dom med i vart fall..
jag kan inte få ditt nr så man hittar dej där nere i så fall? Gubben e hemma efter fyra så jag ska prata med honom då. Svarar här efter det när han bestämt sig.

Har sänt det i ett Pm!
Kanon, har sparat det på mobilen nu :)
har pratat med han nu o han ska tydligen kolla nästa öms efter hemipenisar, har visst fått tips o att man kan göra så.
Jag är "dörrvakt" så ingen lär kunna missa mig 
Skojar, jag har förstås P-tillstånd och parkerar precis utanför entrén.

God morgon!! Då har den stora dagen kommit! Sitter ute på Lilla fridens veranda i mörkret å kylan å kollar igenom mina sidor en sista gång för dagen! Ses om några timmar då Peter å rsten av er!! :)
Ok, Ladyinred! Då får ni ha en bra dag, kanske ses vi ändå! :)
Tjing!! :)
jag e oxå uppe, även om det e några timmar tills vi ska åka. Har knappt sovit nåt alls inatt