Tema tävling - Redigerade bilder
Denna gång så är temat redigerade bilder som gäller.

Bilden ska vara i storleken <<_800x600 pixlar_\>>, bilden ska vara redigerad av dig i Paint Shop, Photshop eller likande program. Bilden ska föreställa en reptil, spindel, skorpion, groda kort och gott de djur vi diskuterar om här på reptiler iFokus.
REGLER!
* Bilden får inte verka stötande (använd sunt förnuft)
* Du måste ha tillstånd för att publicera bilden. (Upphovsrätten)
* Max två bidrag per person
* Bilden ska ha med temat att göra
* Bilden måste vara i 800x600 pixlar. (större bilder skalas ner automatiskt)
* Alla medlemmar i reptiler iFokus får vara med.
Tävlingen pågår till och med 31:a Augusti och den 1:e September kommer alla medlemmar att rösta fram en vinnare. Reglerna för det återkommer jag till då.
Vinnaren i tematävlingen vinner äran att vara bästa temabilden denna månaden !
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag drar igång på en gång med ett bidrag. Bilden föreställer min skäggagam Neo och bilden är redigerad i Photoshop av mig.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Lägger in ett andra bidrag när jag ändå är igång.
Bilden förestaäller min majsorm April och bilden är redigerad i Photoshop av mig.

Jag VET att jag stavade shack fel!!! :)

Jäklar vad grym L8sson!!!!
#8 tack =D jag vart jädra nöjd asså :P
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

# riktigt fin bild

# till 6 naturligtvis.
"lyfter denna tråd"
Sista dagen för att lägga in bidrag. Ikväll runt 21.00 låses tråden.

Känner mej slagen totalt, vad mej anbelangar finns det bara en vinnare!!! :)
Tråden låses nu.
Det kommer upp en omröstning under morgondagen som ni medlemmar ska vara med och rösta fram en vinnare.