Husdjursmässan
Den 11-12 Oktober 2008 är det åter dags för den nu traditionella och mycket uppskattade husdjursmässan i Örebro.
Nu på Conventum Arena
Utställare i reptilväg:
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Är det någon härifrån som kommer dit? Jag kommer att vara där på lördagen i SHF:s monter och det skulle vara jätteroligt att få träffa er härifrån som kommer till mässan :o)

Jag har aldrig varit där. Hur är den? Mycket "pälsdjursinriktning" eller finns det annat att se?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Jag kommer tyvärr inte att kunna dyka upp, men hoppas ni som kommer dit får en trevlig dag!
Väl mött//I
Jag kommer inte att dyka upp under mässan. Jag och min sambo har alla barn hemma vilket är kostsamt med resan, dess utom får jag hem en ny skäggagam i slutet på oktober och måste spara in på plånboken. Även fast jag skulle vilja åka ner till gnällbältet och mässan.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek