Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettmässor-expon-träffar
Läst 910 ggr
AndreasS
0

Husdjursmässan

Den 11-12 Oktober 2008 är det åter dags för den nu traditionella och mycket uppskattade husdjursmässan i Örebro.

Nu på Conventum Arena

Länk

Utställare i reptilväg:

Reptiler.nu
Borås Tropikhus

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Asa-N
0

Är det någon härifrån som kommer dit? Jag kommer att vara där på lördagen i SHF:s monter och det skulle vara jätteroligt att få träffa er härifrån som kommer till mässan :o)

Trollhassel
0

Jag har aldrig varit där. Hur är den? Mycket "pälsdjursinriktning" eller finns det annat att se?

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Wassago
0

Jag kommer tyvärr inte att kunna dyka upp, men hoppas ni som kommer dit får en trevlig dag!

Väl mött//I

AndreasS
0

Jag kommer inte att dyka upp under mässan. Jag och min sambo har alla barn hemma vilket är kostsamt med resan, dess utom får jag hem en ny skäggagam i slutet på oktober och måste spara in på plånboken. Även fast jag skulle vilja åka ner till gnällbältet och mässan.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek