OT: Frosten har kommit
Vaknade i morse och skulle ut med våran hund och drog opp persiennen och fick se denna syn. Brrrr kallt, bara 4.5 grader ute kl. 07.30. Nu är senhösten och början på vintern här.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Här var det till å med nollgradit å idag har dom första snöflingorna yrt i luften! Men dom byttes strax mot regn å nu ser det ut som att det ska bli varmare igen, inge kul med växlande väder när man har trasig kropp, men men får gå ändå!
Nu så skiner iallafall solen här men inte är det över 10 grader inte.
Känner också av dessa växlingar och omslagen i vädret, har en lindrig form av reumatism och det är inte skönt när det värkar i varenda led man har i kroppen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

När jag åkte till mässan idag (kungälv) så var det till och med ner till -2 grader på vissa ställen. Fick skrapa rutorna i onsdags tror jag det var ….. uhh . Kallt :D