Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettom-sajten
Läst 1035 ggr
AndreasS
0

En öppen förfrågan

Då jag har insett dels att mitt kunnande och att min tid inte räcker till mitt sajtvärdskap så går jag ut med denna förfrågan till er medlemmar.

Skulle någon av er vilja fortsätta driva detta skepp reptiler iFokus som Sajtvärd?

Vad som gäller hittar ni här och har relativt stor erfarenhet av reptiler.

Vid intresse så pm:a mig.

Mvh

Andréas

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Asa-N
0

Ingen av medarbetarna som vill ta över?

AndreasS
0

Har lagt upp en intern förfrågan i dold grupp om det.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[peter54]
0

Frågan kanske inte är så mycket om att vilja, utan snarare om att kunna, både vad gäller förmå rent tekniskt och ha möjligheterna rent praktiskt. För min egen del går det inte på något av dessa plan.

AndreasS
0

Rent tekniskt och praktiskt sätt så är det som att använad iFokus som en vanlig medlem förutom att man har lite mera funktioner för att kunna administrera sidan.

Wassago
0

Jo, men det e ju ändå det som du själv säger Andreas, "lite" mer funktioner.. det e lite mer än vad tex jag fixar… hur många gånger har inte du tex ändrat när jag fipplar till det med bilder el liknande?? Jag kan bistå med det jag kan om reptiler.. men att vara Sajtvärd fixar inte jag! Den biten kan faktiskt du bäst! Vi behövs alla här på olika vis, du åxå! Tycker du skall fundera igen om du verkligen skall överge reptiler.ifokus..

Väl mött//I

[peter54]
0

Jag håller med Ingo!

Mikaela_B
0

Driver ju en sajt själv på iFokus och är redan Sajtvärd.
Men håller helt med wassago att du skall fundera en gång till på om du verkligen skall "överge" reptiler.ifokus

Det är ett krävande jobb att vara Sajtvärd, jag hade aldrig klarat av min sidan igelkott iFokus utan mina Medarbetare. Det kräver tid speciellt. Men jag tror seriöst Andreas att du klarar det.
Jag har många ggr funderat på om jag verkligen är rätt person för sajtvärds platsen på min sida, men när man tänker på det flera ggr så tycker jag att jag gör så gott jag kan, och hade det inte vart för mig så kanske sidan aldrig hade kommit på tal på iFokus alls!
Du tog insiativet att vara Sajtvärd här, all eloge till dig!
Tänk på det.

Är det så av någon anledning att det är jobbigt, ta in fler Medarbetare, anlita folk som kanske bara vill produsera artiklar osv. Tro mig det hjälper en hel del om man har många med intresset bakom sig som hjälper till!

"Ju fler dessto bättre" eller vad brukar man säga ;)

Men som sagt det är ett jobb att driva en sida, men jag tror att du klarar det oavsätt vad =)

Lycka till

Väl mött // Mikaela

www.blueberryhedgehogs.com

AndreasS
0

Först och främst vill jag tacka för era ord, dom gör mig glad.

#5, #6, #7 Visst är det så att jag kan detta med att vara Sajtvärd. Jag har inte tänkt att överge reptiler sajten på någotvis utan kommer vara kvar som antingen Medarbetare eller vanlig medlem. Men ska ta en riktig funderare på detta. Är ju trots allt sajtens fader.

#7 Jag kan nog säga det samma utan mina 3 helt outstanding Medarbetare så hade inte reptiler vart den sajten som den är idag.

Jag var modig nog med min lilla erfarenhet som reptil människa och starta reptiler.

Det som skulle behövas är mer artiklar, tex om olika arter av ormar, spindlar, kajmaner och nått om UV-ljus. Så är det någon som skulle vilja skriva nått om detta som har erfarenheten och kanske inte är en av medarbetarna så pm;a mig så ordnar jag så du kan skriva en artikel som gästskribent.

#5 vad sägs om att plita ihop en om dina kobror Flört kan inte få nog av bilderna på Lady.

Wassago
0

Lovar att plita ihop en ordentlig artikel om kobror innan jul om du lovar stanna kvar som Sajtvärd! Flört

AndreasS
0

#9 it´s a deal Glad

Wassago
0

he he å så säger dom att brott inte inte sej! Men med lite enkel utpressning så funkar det bra! Skrattande

Wassago
0

*Lönar sej skulle det stå.. men det begrep väl alla ändå så egentligen tuggar jag bara detta för tuggandets skull! Får väl önska dej välkommen ombord på skutan ihen då Andreas fast du inte hann lämna den! Glad

AndreasS
0

Heheh, nja vet inte om jag begrep det Flört

Mikaela_B
0

#13 Jag kan försöka fixa ihop någon artikel iallafall om någon orm art, dock har man inte dom bredaste erfarenheterna men koll på de arter som finns i hushållet har jag så de skall nog kunna fixas något där ;)

Bara att hojta till =)

Man behöver inte vara ett super geni för att slänga ihop lite bra artiklar eller ens driva en sida, så länge man har en stadig grund iallafall så brukar det lösa  sig gott och väl!

Ex, jag som har dystlexi och en dator som gör lite som den vill kan ha lite problem med min stavning etc. Så om man samarbetar och andra läser igenom en artikel innan den produseras på sidan så brukar det bli fin fint!

Ne, tror helt klart att med dig kvar som Sajtvärd och dina Medarbetare + någon gästskribent så kommer det gå super för reptiler iFokus.

Upp med massa artiklar, tävlingar osv! Sedan så jobbar man bara på att få in änu mer folk till sidan så att det blir änu mer aktivitet här inne!
Reptiler iFokus har alla odds framför sig, så inga problem blir detta Andreas, ni alla har gjort ett toppen jobb så här långt så håll dig kvar i rodret nu så blir det bara bättre ;)

www.blueberryhedgehogs.com

AndreasS
0

Bara och hojta till #14 så fixar jag så du kan publicera artiklar.

Bengan-A
0

Även om jag aldrig skriver här eftersom jag inte kan något om reptiler, inte har någon så läser jag en del, av den enkla anledningen att ormar fascinerar mig på något sätt. Så jag tycker det är bra att Anderas stannar för sidan är välskött. Blir det seda lite artiklar från Waasago och andra så blir det mycket intresant att läsa. Gillar det som skrevs om skogskobran. Fascinerande, men inget djur jag vill ha hemma, nöjer med mig med katter.

Mvh Bengan

AndreasS
0

#16 Tack för dom orden.

Jag hoppas innerligen på att det är mer medlemmar som vill skriva artiklar. Alla som vill skriva får gärna göra det.

Jag skulle inte heller vilja ha giftormar hemma, är för nojig för de.

Wassago
0

#16, Kul att höra ifrån nån av er som läser fast kanske sällan eller aldrig svarar i inläggen! Skall försöka prestera lite mer matnyttigt framöver! Glad

Väl mött//I