Hjälmbasilisk
vad e det för någonting ? Såg på en precentitation någon som skulle vilja ha en sådan, så jag goggla det och utseende mässigt så skulle jag också vilja ha en :P ,
Men vad e det för något.. hm ja en ödla fattar jag ju såklart, eller ? Men personlighet, tamhet, terariumet och allt annat. Ska kolla om det fins någon artickel om dom någonstans, men men :P .
Om du har någon MÅSTE du posta med bild =) :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Som jag har förståt de så kräver de stort utrymme (som leguan) och lever nära vatten. Har läst om de förr men minns inte så mycket.
Hittade denna sida med mycket information om hjälmbasilisk.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#2 tack, den svarade på alla frågor nästan :P , hehe.
Kommer absolut köpa en sån (en hane +2 honor) litte längre fram :P ,
20 årig djurgalen moder*
#3 Glädjer mig att jag kunde hjälpa dig en bit på vägen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#5 japp :) , men det dröjer nog ett väldans tag innan jag köper ett par :P , men det är altid bra och börja någonstans.
20 årig djurgalen moder*
#5 Visst är det de.