Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettallmänt
Läst 3237 ggr
PaaatyPalm
0

Hjälmbasilisk

vad e det för någonting ? Såg på en precentitation någon som skulle vilja ha en sådan, så jag goggla det och utseende mässigt så skulle jag också vilja ha en :P ,

Men vad e det för något.. hm ja en ödla fattar jag ju såklart, eller ? Men personlighet, tamhet, terariumet och allt annat. Ska kolla om det fins någon artickel om dom någonstans, men men :P .

Om du har någon MÅSTE du posta med bild =) :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Ladyinred
0

Som jag har förståt de så kräver de stort utrymme (som leguan) och lever nära vatten. Har läst om de förr men minns inte så mycket.

AndreasS
0

Hittade denna sida med mycket information om hjälmbasilisk.

Länk

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

PaaatyPalm
0

#2 tack, den svarade på alla frågor nästan :P , hehe.

Kommer absolut köpa en sån (en hane +2 honor) litte längre fram :P ,

20 årig djurgalen moder* 

AndreasS
0

#3 Glädjer mig att jag kunde hjälpa dig en bit på vägen.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

PaaatyPalm
0

#5 japp :) , men det dröjer nog ett väldans tag innan jag köper ett par :P , men det är altid bra och börja någonstans.

20 årig djurgalen moder* 

AndreasS
0

#5 Visst är det de.