Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: terrarieteknik
Läst 1537 ggr
AndreasS
0

Lösning med akvarium i stället för...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… För terrarium. Så här såg min lösning med nätlock och tak när min skäggis bodde i sin gamla burk. Locket är ett hemmafix med styling-/grillnät från biltema några stuvbitar takläckt skruv och hyllplan från en gammal bokhylla. För mig funkade detta ett tag tills min skäggis vuxit ur denna burk, nu bor han betydligt större och rymligare i ett riktigt terrarium. Akvariet på bilden har måtten 90x50x50 (LxDxH) akvariet är också ett hemma bygge men inte jag som byggt det utan min svåger som jag även köpte skäggisen utav.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
0

Bild på undersidan av locket.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
0

Och här en bild i sin helhet.