3,5kg frysta möss, någon???
Jag kommer nu att avveckla min privata musuppfödning på grund av flytt. Är någon intresserad av att köpa mitt lager av ca: 3.5 kg djupfrysta möss som alla är avlivade med koldioxidmetoden? De är alla lyckligt uppvuxna (inga pinkisar tyvärr) med naturligt foder i min rymliga öppna musbur (höjd 1.8meter, b1.1m, d70cm!). Då jag i dagsläget inte har någon portabel frys för att transportera mössen längre sträckor innan de tinar hoppas jag att det finns intresserade i närheten av Töreboda, Skaraborg, i annat fall kanske det går att hitta alternativa lösningar. Flytt och avveckling kommer att ske under augusti (och eventuellt september).
Du kan ju alltid kolla på Iller iFokus om nån vill ha tag i möss.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Det ska jag göra, Tack AndreasS.
Jag kanske ska tillägga att det naturligtvis går att dela upp lagret i mindre satser. Jag har ett jätteöverskott av plastburkar som jag kan plocka över lämpliga antal till, om någon bara vill ha ett fåtal.

Jag e intresserad av dom ifall vi kan enas om priset… Du kan ju kontakta mej här i min inkorj!
Väl mött//I

INKORG!!!!!!!!!!!!!!!! menade jag! :)

finns mössen kvar?

Skriv ett pm till mig då :D
Tråden är 4 månader gammal så jag tror inte mössen finns kvar.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Nix, mössen är borta sedan länge!

oj såg inte på datumet sorry
Shit pinsamt

Sånt som händer! Värre saker har man gjort!