Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: foder
Läst 1398 ggr
flyttmusen
0

3,5kg frysta möss, någon???

Jag kommer nu att avveckla min privata musuppfödning på grund av flytt. Är någon intresserad av att köpa mitt lager av ca: 3.5 kg djupfrysta möss som alla är avlivade med koldioxidmetoden? De är alla lyckligt uppvuxna (inga pinkisar tyvärr) med naturligt foder i min rymliga öppna musbur (höjd 1.8meter, b1.1m, d70cm!). Då jag i dagsläget inte har någon portabel frys för att transportera mössen längre sträckor innan de tinar hoppas jag att det finns intresserade i närheten av Töreboda, Skaraborg, i annat fall kanske det går att hitta alternativa lösningar. Flytt och avveckling kommer att ske under augusti (och eventuellt september).

AndreasS
0

Du kan ju alltid kolla på Iller iFokus om nån vill ha tag i möss.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

flyttmusen
0

Det ska jag göra, Tack AndreasS.

Jag kanske ska tillägga att det naturligtvis går att dela upp lagret i mindre satser. Jag har ett jätteöverskott av plastburkar som jag kan plocka över lämpliga antal till, om någon bara vill ha ett fåtal.

Wassago
0

Jag e intresserad av dom ifall vi kan enas om priset… Du kan ju kontakta mej här i min inkorj!

Väl mött//I

Wassago
0

INKORG!!!!!!!!!!!!!!!! menade jag! :)

LiindaLarsson
0

finns mössen kvar?

LiindaLarsson
0

Skriv ett pm till mig då :D

AndreasS
0

Tråden är 4 månader gammal så jag tror inte mössen finns kvar.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
0

Nix, mössen är borta sedan länge!

LiindaLarsson
0

oj såg inte på datumet  sorrySkämsShit pinsamt

Wassago
0

Sånt som händer! Värre saker har man gjort! Flört