Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: ödlor
Läst 1892 ggr
Mizzi
0

Efterlyser bilder på Grön Leguan

Jag har lärt mig tycka väldigt mycket om dessa djur tack vare att min son tog över en Leguan för snart ett år sedan.

Tycker dom är så faschinerande och härliga så nu är jag nyfiken på att se bilder på era Leguaner , det kan vara Leguaner ni har nu eller Leguaner ni har haft allt är intressant Glad

Skriv gärna lite och berätta om dom till bilderna är alltid intressant att läsa Flört

Kram Mizzi

Mizzi
0

Ska be min son skicka över lite bilder på vår Börje till min dator sen som jag kan lägga in  Flört

AndreasS
0

#1 Bilder är mer än välkommet. Skulle du vilja skriva en liten artikel om hur det är och vara leguanägare?

Om intresse finns så pm:a mig så ordnar jag så du kan publicera artikeln.

/Sajtvärden

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Falurven
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min föredetta herbert som vi hade för ett par år sedan :) Tagen med en kass mobilkamera men han var underbart vacker och aldrig elak! :)

Mvh Nathalie

L8sson
0

jag har en grön leguan, har en sjö av bilder!

=) kan visa en del =)

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

där har du några bilder ^^ på våran bianca =)

AndreasS
0

Härliga bilder.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

L8sson
0

#6 tack =)