Månadens Tema: Terrariedjur och barn
Denna gång så är temat Terrariedjur och barn som gäller.
Bilden ska vara i storleken <<_800x600 pixlar_\>> i bifogad fil, bilden ska följa temat.
REGLER!
* Bilden får inte verka stötande (använd sunt förnuft) * Du måste ha tillstånd för att publicera bilden. (Upphovsrätten) * Max ett (1) bidrag per person * Bilden ska följa temat * Bilden måste vara i 800x600 pixlar. (större bilder skalas ner automatiskt) * Alla medlemmar i Reptiler iFokus får vara med.
Tävlingen pågår till och med 22:e December och den 27:e December kommer alla medlemmar att rösta fram en vinnare. Reglerna för det återkommer jag till då.
Vinnaren i tematävlingen vinner äran att vara bästa temabilden denna månaden samt en plats på första sidan som huvudnyhet 2.
Lycka till!
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag går ut först med mitt bidrag som är detta. Min skäggagam som min systerson låter klättra på honom.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Hmm, jag har inga barn, kanske får låna systerdottern i helgen, om hon törs!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Ska se om jag kan få till en bild på Kludd o dottern :o)

Ok.. får väl ge mej ut å antasta nåns unge då!
#4 Du får göra det 
Nu är det 6 dagar kvar, men bara 2 bidrag.
#6 Så säger min 4-åring också när han håller i min majsorm.
#8 Häftigt ;) Hon ser lugn ut ^^