Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: rösta-tävla
Läst 4559 ggr
AndreasS
0

Månadens Tema: Terrariedjur och barn

Denna gång så är temat Terrariedjur och barn som gäller.

Bilden ska vara i storleken <<_800x600 pixlar_\>> i bifogad fil, bilden ska följa temat.

Vinnare Månadens Tema: Terrarium

REGLER!

* Bilden får inte verka stötande (använd sunt förnuft) * Du måste ha tillstånd för att publicera bilden.     (Upphovsrätten) * Max ett (1) bidrag per person * Bilden ska följa temat * Bilden måste vara i 800x600 pixlar. (större bilder skalas ner automatiskt) * Alla medlemmar i Reptiler iFokus får vara med.

Tävlingen pågår till och med 22:e December och den 27:e December kommer alla medlemmar att rösta fram en vinnare. Reglerna för det återkommer jag till då.

Vinnaren i tematävlingen vinner äran att vara bästa temabilden denna månaden samt en plats på första sidan som huvudnyhet 2.

Lycka till!

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag går ut först med mitt bidrag som är detta. Min skäggagam som min systerson låter klättra på honom.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vattnadal
0

Hmm, jag har inga barn, kanske får låna systerdottern i helgen, om hon törs!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Asa-N
0

Ska se om jag kan få till en bild på Kludd o dottern :o)

Wassago
0

Ok.. får väl ge mej ut å antasta nåns unge då!Skrattande

AndreasS
0

#4 Du får göra det Tungan ute

[peter54]
0

En bild som har ett par år på nacken, den är tagen 2005. Min då treåriga dotter med en av mina kaliforniska kungssnokar. Hon håller den ifrån sig, inte för att hon är rädd, utan för att hon inte gillar när ormen "slickar på henne" som hon säger när den spelar med tungan.

AndreasS
0

Nu är det 6 dagar kvar, men bara 2 bidrag.

#6 Så säger min 4-åring också när han håller i min majsorm.

[kobbeuffe]
0

Jag bidrar med min dotter och min Regius.

empan-hampus
0

#8 Häftigt ;) Hon ser lugn ut ^^

Inlägget är låst för nya kommentarer