Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettsköldpaddor
Läst 2388 ggr
moa88
1

sälja sköldpadda

hej. jag ska kanske sälja min sköldpadda. vet inte när men kanske nån gång nästa år. det jag undrar är vad man ska ge ut för pris. köpte honom för ca 300 kr. han är 10 år gammal.
han kan ej vara med andra sköldpaddor därav att han är aggresiv :/

AndreasS
0

Priset kan bero på faktorer så som vad det är för art och vilket hälsa den har.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

moa88
0

okey, det är en gulbukadsköldpadda (vatten sköldapdda) hälsan är tipp topp =)

AndreasS
0

Jag är inte så hemma på just sköldisar så ett ungefärligt pris kan jag inte säga. Men kolla på blocket vad folk tar där.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Ladyinred
0

tror det är svårt att sälja de flesta vattensköldpaddor. de flesta som ligger ute är skänkesannonser tyvär.

moa88
0

okey.. är inte 100 % säker på på om jag ska sälja homom.. men jag ser vad som händer efter nyår ^^

Mirzadancing
0

Jag  sålde min skölddis här jag tog den för 100kr för jag ville få bort den hur snabbt som helst för jag matade ju bara den och rensade akvariumet. en som heter Emile och hennes man jätte trevliga personer , jag sålde min rödörda sköldis  htappade intresse för sköldisar fick en hamster så blev större intresse :)

ronia
0

Sköldpaddor får man inte mycket för. Kommer själv snart få hem två stycken gulbukade med ett akvarium på 370L för "bara" 400 kr.

moa88
0

tråden kan låsas