Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettormar
Läst 1008 ggr
villhailler
0

allmänna tipps om Kp

hejsan alltid bra att fråga om tipps omsaker man undrar … en tjej so, säljer hennes kp å terrarie .. å ja är helt såld vill ha …. så tipps är ni snäll .. han är frisk å ömsar osv som han ska .. tängte om de är nå speciell bakgrund man ska ha eller nått ..

Trollhassel
0

Bakgrund? Nu förstår jag inte riktigt. I terrariet menar du? Nja men det är ju bra att ha något litet gömställe till ormen. Bakgrunden har ingen större betyelse. Rätt ljus, rätt temperatur, rätt luftfuktighet, ett litet bo och en vattenskål samt bra ren bottensubstrat.

Kp kan trilskas lite med maten om man har otur. Var noga med att sköta terrariet efter alla konstens regler.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AndreasS
0

#0 En seriös ormägare som säljer sina djur tycker jag förklara för en eventuell köpare berätta hur den har haft det hos sig och vad som är bra för ormen när det gäller hållande och skötsel samt matnings prossedur.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[LiisaDagger]
0

Eh.. jadu, det där var lite svårt att förstå. Du kanske skulle omformulera frågan en aning.