Nu är iFokus uppdaterat
Nu är uppdateringarna gjorde och jag hoppas att ni ser en skillnad på utseendet. Mer exakt vad som är gjort och vilka förändringar som har gjorts hittar ni i en artikel på Support iFokus.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
En lite uppdate till ovanstående inlägg.
Bilden som jag bifogar ser ni några av de funktioner som är nya i högermenyn. Där det står klickbar, klickar ni på stenen som det står Glas på eller så kan det stå Kristall beroende på hur många poäng ni har. Detta är det personliga aktivitetsindex och har inget annat med att göra för eran egen del. Klickar ni på stenen så kommer ni vidare till en sida där iFokus teamet har gjort en lista på vilka stenar som finns tillgängliga och hur många poäng som behövs för att man ska få nästa sten.
Bilden förklarar i text vad som gäller för rutorna "Mina inlägg" och "Mina sajter" samt "Mina vänner".
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Ett tag sedan jag var här och missat uppdateringen av sidan . Trevligt tycker jag ! Klart lättare att navigera och sen blev det ju bra mycket snyggare ;)
Bra jobbat !
Mvh Jonny
Kan bara hålla med dig.