Majsbebbar hos www.cornsnakes.se 2008
**Mängder med ägg ligger nu i kläckaren.I massa olika läckra morpher.
Detta är vad som kommer kläckas hos mig 2008.
* BLOODRED
* PLASMA
* FIRE (även i motley och stripe)
* GRANIT (även i motley och stripe)
* AVALANCHE (även i motley och stripe)
* OPAL (även i motley och stripe)
* LAVENDEL (även i motley och stripe)
* BUTTER (även i motley och stripe)
* CANDY CANE
Hör av dig till mig om du är intresserad av en bebbe i nån av dom följande morpherna.**

//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
har du några bebisa kvar?
Det är frågan om då tråden är nästan 1 år gammal.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
om inte annat lär det komma nya snart :)

Hihi,så sant så.
Om ett par månader lär nya majsbebbar titta ut ur sina ägg här hemma.
Även lite råttsnoksbebbar.
Detta är vad som kommer kläckas hos mig 2009:
* BLOODRED
* ULTRAMEL BLOODRED
* LAVENDEL STRIPE
* OPAL STRIPE
* BUTTER STRIPE
* PANTHEROPHIS OBSOLETA ROSSALLENI HYPO
* PANTHEROPHIS OBSOLETA QUADRIVITTATA BUBBLEGUM
Och troligen några kullar med Kungspyton i blandade morpher.
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
striped e fint :)

har inge terrarie annars hadde ja köpt utan att tveka
just små majsormar är det nästan bästa att ha i en petbox tills ormen är större. Kan iförskaffas i nästan alla zooaffärer för ett par hundralappar :)

men de låter ju najs .. fast vi ska få hem en kp antingen nästa vecka eller något .. å de är med terarie osv .. :P

Ja eller det klassiska och absolut bästa alternativet som jag använder till mina småttingar; Hammarplast lådor :)
Oslagbart!
Så visst kan man börja utan ett terrarium "villhailler", men du var väl ute efter gratis eller den lite billigare sorten av orm va? :)
Kan säga direkt att den billigaste morphen malin får fram i år ligger på 1000.. Och den dyraste ska vi inte ens diskutera priset på *fniss* hihihi :)
Men hon har extremt snygga djur och de är värda varenda krona :)

ja köper en kp för 1000kr med allt .. hon är snäll som sälger den som ja köper av .. hennes son är inte intreserad av den mer .
jag sålde min för 1600 utan nåt :P

ok .. hon vill bli av med den .. vill du byta med mig :P
ja anledningen till de höga priset var att jag hade en könsmogen hona och detta är en populär orm som många tror de kan tjäna pengar på om de får kullar i ovanliga morfer. En kille åkte 20 mil enkel resa dan efter han svarade på annonsen. Många är de som försöker och lägger ner dyra pengar för att sen misslyckas totalt.

ehe .. du kan få byta med mig om du vill :P
byta mot vad menar du?

de var inget .. tänkte på majs orm eller något sen .. men de är ju inte nu poäng gång..
jag har inga majsormar endå tyvär.

hehe damit ..
fick ta över en för ett par månader sen, men henne gav jag bort till en vän.

ok

Jag är en riktig majsormsnörd. Min första orm var en majsorm och jag förälskade mig i alla morpher som existerar.
Nu har jag ett 30 tal bebisar och i vår kommer det ett helt gäng med bebbar :)
Jag förstår precis hur det är att åka långt för en orm, betala mkt pengar för det man vill ha lixom..
Jag har åkt ända till tyskland för att hämta hem en enda orm tex :)
Många tycker det är sjukt att lägga så mkt pengar på just ormar och spec. majsormar som många tyvärr tycker är tråkiga och värdelösa men har man en hobby så har man ;)
jag är likadan med mina råttor, så jag förstår precis. senaste råttan kostade mig över 1000 spänn allt som allt.

Jo det är samma med mina råttor.. Transport och allt kostar!
Fast när det gäller majsormar så är det på ett helt annat plan..
Går inte ens att jämföra :)
ja det finns ju så mycket "bättre" ormar man kan köpa om man vill ha dyra djur, e de inte nåt sånt som många resonerar?

Vet ej hur de resonerar, alla har ju olika smak lixom :)
jag tror att många tröttnar på storleken, vill ha lite större orm eller tröttnar pga majsormar är så vanliga osv..
Awww vill se bilder på ormbebbar xO
Mvh Nathalie
Hade jag haft ett riktigt stort terrarium och pengar hade jag bokat in mig… men men varken plats eller pengar.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike