Zooaffär i Västerås?
Nån som vet om det finns nån zooaffär i V-ås som säljer reptiler och tillbehör, förutom Royal zoo? För ett antal år sen fanns det en bra affär i kvarteret Sigurd, har den lagt ner? Har sökt på Gula sidorna men hittar inget.
Royal Zoo har slutat med reptiler har jag fått höra.
Butiken du tänker på som låg i kvarteret Sigurd är ZooHoo. Den har öppnat igen men ute på Bäckby vid Jet macken om du vet vart jag menar? Du har även Dialect butik intill. Annars finns Hundman på Erikslund.
ZooHoo finns på adressen: Gjutjärnsgatan 2 a, 721 33 Västerås.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Okej, då vet jag. Får åka till ZooHoo och kolla då :)
Döttrarna var in på Hundman förra veckan och såg inga reptiler alls… Men de har säkert mkt tillbehör.
Hundman har skäggisar, vattenagam och geckosar och nån art av varan men kommer inte ihåg vad det var för art.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Okej, då kollade de nog inte så noga… Yngsta dottern, som är den reptiltokiga av mina tjejer, var inte med. Hon hade nog hittat dom på en gång! Då blir det en sväng dit på lördag