Bara hoppas på att det går bra !
Tyvär så ser ju statistiken ut så att det är på fredag eftermiddag/kväll som folk blir bitna. Jag tror det beror på att man ska göra sysslor i terrarierna efter arbetsveckan. Så är det hemma hos mig iaf. Inte att jag blir biten , men gör sysslorna på fredagar oftast.

Ja, vi får verkligen hoppas att det går bra…
Är väl som allting annat att man vill få det gjort på fredan, så man har helgen "fri" sen…

Hoppas han var nykter oxå.
Ang. detta så har jag blivit kontaktad av Expressen som ville veta om jag visste vem personen ifråga är. Jounarlisten ville komma i kontakt med personen ifråga.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Här är Expressens blänkare om samma story.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Hört från källor så mår han bra efter omständigheterna och har inga livshotande skador.

Det låter ju jättebra! :)

Fy, kobror ska man ju försöka undvika att bli biten av. Stackars människa! Hoppas att han klarar sig!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#6 Skönt att höra.
Blev uppringd av Aftonbladet tidigare ikväll. De ville jag skulle ge ut namn och adress på han som blev biten. Där fick dom tji även om han tjatade och försökte. Han sa att han själv hade haft giftormar och vart med i shf och bara villei ntervjua killen om hur han mår. Men man tycker ju att nån som själv haft ormar och framförallt gift borde väl förstå själv att man inte vill prata med tidningen en dag efter man blivit biten och fortfarnde ligger på sjukan.
Det fula var med att han ringde till min sambos mobil och sa att han fått numret från sambandscentralen för att larmet gått till vår adress. Det är ju konstigt få han som blivit biten själv ringde ambulans. Inte fasen tror jag han uppgav min adress direkt. Så antingen har han från tidningen suttit o ringt till varenda kotte på vår gata för at hitta nån som vet nått eller så kasnke nån från mitt område ringt in och sagt att jag har ormar för de sett att jag burit in terrarium. Envisa jäklar.
Lite uppdatering jag nyss läste.
"Han skulle flytta på djuret efter vinterdvalan och därefter blev han biten. En ren tabbe mao men sånt händer.
Kan tillägga att han mår bra fast med en enorm smärta i armen, och läkarna avvaktar för att se så det inte sprider sig till axeln och hjärtat."
(urklipp från repti)

Aftonbladet blir ju desperata så fort det hänt något. *suck*
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler