Vår Leopard "Marjut"
Gillar närbilden på huvudet.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Fina bilder!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
lite mer skärpa på närbilden och så hade det vart skitsnyggt foto!
men fint kort ändå! :)
Ville inte ha mer skärpa. Det var meningen att bilden skulle bli så…
Åh så vackra de är! Saknar min dvärgskallra nu :)
Haha skrev på fel foruminlägg :)
sånt som händer…
Men ha är endå väldigt vacker :)
Så fina bilder :) ..du kan säkert mycket om leopardgeco så jag har en fråga…jag köpte en hona och hane och hanen hade en stor knöl vid könsorganet…tyckte det såg väldigt konstigt ut, vad kan det vara tror du?
Jag har faktiskt ingen aning har bara en hona och det är vår första, men fråga andreas han borde veta bättre än mig..
#11 Ta en bild och lägg upp så kommer någon att försöka ge dig ett svar på vad det kan vara.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag har inte dom kvar, men undrade bara så jag inte får det igen :/ ..men det såg ut som en stor knöl.
Vad det kan vara är svårt att säga utan att se hur knölen ser ut.
jaa jag kan förstå det..men iallafall tack
jag vet att du inte har något svar p.g.a att du inte få se den men tack ändå 
Nu har hon fått en kar också. "Hasse"