Majsorm sökes! :)
Hej!
Jag har länge sökt och söker fortfarande efter en majsorm, eller liknande orm. Någon som säljer eller vet någon som säljer? PMa mig :)
Någon speciell morph?
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vad e morph ??
Färg
Du kan kika under Länkar så hittar du några uppfödare som möjligtvis kan ha nått till salu.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vanlig sådär rödbrun på mjölkormar, på andra spelar det ingen roll :) okej tack :D
Sen kan du hålla koll på bla. blocket, repti.net. på blocket vet jag att det kan finnas normal/vilt färgade majsar ibland till normala priser (300-500kr). De andra fägerna som finns ligger betydligt högre i pris (800kr och uppåt).

Hej Paulines
Jag har en normalfärgad halvvuxen majsormshona till salu (en sådan du beskriver i inlägg 4 antar jag)
Sedan har jag även lite morphade majsormsungar till salu, dessa är dock mkt dyrare tyvärr.
du kan kika in på min hemsida (corns.se) om du har lust, pma mig här eller maila på larson_sandra@hotmail.com om du har frågor om vad som helst :)

Pma mig :D vill helst köpa en majsorm 500 kr eller under. Viltfärgad eller vad de kallas, röd/svart. Behöver också köpa ett terrarium!

Jag väntade dig i lördags men du hörde aldrig av dig och har inte hört av dig sedan dess. Någon spec. anledning?

#8 Måste fixa ett större terrarium! förlåt. Har tänkt mycket på det. Känner att jag måste fixa ett större terrarium innan jag skaffar en orm. Förlåt för att jag inte hört av mig.

Men varför har du då skrivit här i tråden att du fortfarande söker en orm? Och varför har du svarat på min annons på repti om henne och visat intresse?
Du behöver inte höra av dig mer till mig alls, jag vill faktiskt inte sälja till dig längre iaf. Du verkar inte ett dugg seriös.
Lycka till med att hitta det du söker!

#10 Jag vet inte, vill väll ha många olika föslag antar jag. För att jag är intresserad! är intresserad av de majsormar jag får tag på men måste först fixa ett större terrarium.
ok
, tråkigt att du säger så. Jag vill ha en majsorm, är absolut seriös med det. Men för en större majsorm känner jag att jag behöver ett större terrarium än jag har nu först. Under tiden kollar jag runt efter flera ormar.
Tack
Vad är det för storlek på terrariet du har? Majsisar under året ska du hur som inte ha i ett terrarium utan i en större pet-box. Men svara på pm, det tjänar du själv på.

#12 tror det är något liknande med 40, 40, 50 eller något sånt.
Jo precis, men skulle ju "egentligen" köpa Sandra-L s majsorm, tyckte hon var ganska stor och ville inte ha ett för litet terrarium till henne, så jag ville skaffa ett nytt.
Vilket pm?