Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettödlor
Läst 1906 ggr
Staffan
0

Cool reptil...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

AndreasS
0

#0 Det är en kameleont Glad

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Staffan
0

Haha, jag där ser man hur mkt jag kan om reptiler… :) 
Snubblade över den på nätet och tänkte att filmen skulle passa in här på Reptiler iFokus.

// staffan

AndreasS
0

Inte lätt när man inte har det som intresse.

Men det är lika roligt varje gång som du kommer in till oss och lämnar spår efter dig.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
0

Ja, kamelionter e häftiga! Tungan ute

floppy
0

Ja, han har ju inte bråttom iaf Flört

AndreasS
0

#5 Nej bråttom kan man inte beskylla dom att ha.

Vattnadal
0

Det går inte fort att gå om man ska se ut som en gren som svajar och gungar i lätt vind…Skrattande

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

AndreasS
0

Precis, skulle gärna vilja ha en kameleont men har varken tid eller plats.

Jinaum
0

viste ens att man fick ha kameleonter? Dock vet jag att visa har de i usa men. Ja… jag vet la inte så mycket om dem precis. De är dock otroligt fascinerande =3

AndreasS
0

Jodå, kemeleonter får du hålla i Sverige.

Wassago
0

Ja det finns inga förbud mot Kamelionter och det finns dessutom ett ganska stort urval av arter från giganterna på uppemot 70cm till småttingar på bara strax ovanför decimetern i fulllängd! Koffra här har en jättefin kameliont men han har hållt på att flytta ett tag nu därav att han inte setts till så mycket här på forumet det sista, men har vi tur kanske han slänger in ett par bilder på sin vackra reptil!

AndreasS
0

#11 Har för mig att han posta en bild i månadens tema när temat var tunga och tänder.

Littlem
0

Jag har en yemenflicka som bor i fönstret i djurrummet. Där trivs hon kanon =)  Drog mig för att skaffa en först för jg hörde de va svåra att ha. Men sen kunde jag inte låta bli. Riktigt kul djur, verkligen skillnad mot de andra.

carmas
0

parnings gång kanske:S sucide mission annars skoja bara,

riktigt colla iaf

Trollhassel
0

Det ser ju så fantastiskt roligt ut när de rör sig!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

mandariiin
0

åh, jag saknar min kameleont Tetris R.I.P. Rynkar på näsan

snurro89
0

haha najs :D