Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettterrarieteknik
Läst 3021 ggr
BlackieSixx
0

Snyggt Terrarium!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag ska nu sälja mitt terrarium för jag har ingen användning eller plats för det…
Liten värmematta & 2 värmekablar samt Timer m.m. medföljer om man så önskar.

Vid intresse så mejla mig..

Pris: 4.000kr

Jag hitta ingen ny bild, men terrariumet är fortfarande i toppenskick, men har bara en bild med dålig kvalité som jag skickar med här & jag lägger in en till bild under på terrariumets storlek!

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

BlackieSixx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Storleken på terrariumet ->

MVH

AndreasS
0

Riktigt snyggt men på tok för stort för min mask (majsorm).

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

BlackieSixx
0

#2: jo, de ä riktigt läckert, speciellt nu när ja bytt ut dom slitna plastbladen i också =) OKejokej, du har en sån du :D Häärligt :)

MVH

AndreasS
0

#3 Har en riktig bitsk argbigga.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

BlackieSixx
0

#3: Jag tycker alla majsormar är bitska /= Ja har haft 4st innan jag skaffade Tigerpyton & allehopa bet en, även min släktning har haft en majsorm också & den var också bitskt.. Så de måste vara typiskt majsormar de… /=

MVH

mandariiin
0

har tre majs här hemma som har helt underbart temprament. går att göra "vad som hellst" med dom :)

synd att terr. är så dyrt, för det var riktigt snyggt.

BlackieSixx
0

#6: Så dyrt är det väll ändå inte med tanke på storleken? /=

Okej, ja det är väll helt olika från orm till orm det där, men härligt att dom är snälla iaf :D

MVH

Asa-N
0

Min majsis, hane, är inte ett dugg aggressiv, hur snäll som helst, utom när han ömsar, då kan han bli lite grinig men inte värre än så och bara då.

Tyckte nog också det var lite dyrt ….

BlackieSixx
0

Pris kan diskuteras Glad

MVH

Denna kommentar har tagits bort.
mandariiin
0

nu har jag kikat på det här terrariumet tusen gånger känns det som… det är ju så fint! kör det till sthlm ;) :P

BlackieSixx
0

#2: Köra det till Stockholm är nog inga problem om du vill köpa det? ;) Javisst, det är superfint :D

MVH

mandariiin
0

så ni har kanske möjlighet att göra det om man är en säker köpare? för isf är det mycket mer intressant. ska prata med sambon och se vad han säger om det hela. och så ska vi få ihop lite pengar. hur mycket skulel ni ta för att köra det hit?

AndreasS
0

Flyttar över diskutionen till den nta tråden.

Låser denna tråd.

Inlägget är låst för nya kommentarer