Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettödlor
Läst 1658 ggr
medde
0

Min ödla död.

Vet inte igentligen vad att skriva. Det kanske ses som fåning. Men just nu är jag så väldigt deppig. Vaknade nu på morgonen och såg att min lilla fina leopardgekko har dött uder natten. Det kom väl kanske inte som en överaskning, då han var gamal.

Men det är just därför jag känner mig deppig, jag har har denna lilla goa ödla i 20 år! 

Är det någon som vet var jag kan vänta mig för att få tag i en ny? Gärna i Sthlm trakten.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Trollhassel
0

Nej, vad tråkigt! Beklagar! Det finns många uppfödare på leos, kanske någon här på reptiler i fokus? Har du användare på repti.net? Där kan du alltid kolla annonser och även annonsera om att du söker ödla. Lycka till!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Crotalus-Adamanteus
0

Får beklaga din sorg.

AndreasS
0

Beklagar medde. Sökte lite under länkar och fann denna länk, dom finns i Tumba.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

MalinMalin
0

Då du letar i Sthlms området så kan jag rekommendera dig att höra med Sandra på www.corns.se för hon har kläckaren full att ägg ifrån läckra leopardgeckos och jag vet att det ska börja kläckas där mkt snaaaaart Tungan ute

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

medde
0

Tack! Ska genast kolla upp länkarna som ni gett till mig. Det är en väldigt stor sorg då min dotter som är 9 år sörjer ödlan väldigt mycket. Det finns inget stopp i hennes tårar. Lider så mycket med henne,  då han funnits här hemma i hela hennes liv.

[LiisaDagger]
0

Beklagar! Men levde den 20 år hos er så hade den ett gott liv, du får trösta dig med det.

medde
0

Jag hoppas det i alla fall. Har gjort allt för att den skulle få ett så bra liv som möjligt här hemma hos mig.

Johan-
0

Man få försöka se det positiva i allt, att han levde 20 år hos dig tycker jag är en bra bedrift!! Du har nog behandlat honom väldigt väl! =)

carmas
0

säger precis som lisadagger och johan, levt 20år=bra liv:)
Hur lång blev han ungefär bara lite sugen på att veta..

medde
0

#9 Oj det har jag inte tänkt på exakt, men skulle tro att han låg på ca 30 cm

carmas
0

wow, trode jag aldrig att de kunde bli så stora:);)

Johan-
0

De växer väll hela livet? Eller är jag ute och cyklar nu? =)

carmas
0

Har hört att de gör men att den nästan upphör vid hög ålder

SlipKnoT
0

Beklagar sorgen Gråter