Ny milstolpe uppnådd.
Idag vart vi 400 medlemmar här på sajten.
Nu satsar vi på 5 hundringen.
Stort tack till er alla.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Medlem 400 vart:
Rambahadur
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vi växer så de knakar :)

Kanon! :)

Coolt! inom ett par år kommer vi vara större en repti!
I snitt ungefär hur många medlemmar i mån/v får vi?
Att bli större än Repti får vara en dröm.
Kan tyvärr inte se sån statistik tyvärr. Men skulle jag gissa så kan det röra sig om 5-10 medlemmar.

Okej tack!
För att bli större än repti krävs det nog ett riktigt forum…
alltså www.(………..).se/com/net/nu
#6 Att ha en egen domän har inget med saken att göra.
Jag håller själv på med webbutveckling och webbdesign och jag gillar sättet iFokus är uppbyggt på. Smarta lösningar.

Jag tror fortfarande det lockar mer medlemmar…

Håller med #4 det skulle vara coolt ! ;D (Y)

Jehu, du är den första som håller med om något jag säger:=)

jag är här idag:D de är iaf en person:D
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Det är många som är innte under en dag.