Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: terrarieteknik
Läst 4236 ggr
BlackieSixx
0

Säljer stort, snyggt terrarium!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag säljer nu ett stort hörn-terrarium i bra skick.
Värmekablar m.m. följer med om man så önskar.

Första bilden här är på terrariumet, men det är en gammal bild då jag inte har nån ny bild på denna data & jag lägger även in en bild undet detta inlägg med måtten på terrariumet.

Pris kan diskuteras!
Mejla vid intresse eller frågor.

Mvh
// Cecilia

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

BlackieSixx
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild med måtten!

MVH

dragontear86
0

de ligger ute på blocket oxå va?? såg ett likadant där iaf..

Denna kommentar har tagits bort.
AndreasS
0

*puttar denna*

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

mandariiin
0

då fortsätter jag i denan tråd :)

BlackieSixx
0

Ajimmenmen, gör så:)

MVH

BlackieSixx
0

#5: Såg du de ja skrev på de gamla inlägget till dej?

MVH

AndreasS
0

Inlägget kopierat från den gamla tråden.

09-04-19
19:10

så ni har kanske möjlighet att göra det om man är en säker köpare? för isf är det mycket mer intressant. ska prata med sambon och se vad han säger om det hela. och så ska vi få ihop lite pengar. hur mycket skulel ni ta för att köra det hit?

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

BlackieSixx
0

Ja, de finns möjlighet isåfall att det kan köras dit.. Min far kan nog ställa upp & köra det… Gör det du så får du höra av dig när du vet mer, ja vet en till som kanske är intresserad så högsterbjudande får de, säg ett pris du får ja tänka på saken & prata med den andra snubben som kanske var intresserad också… :)

MVH

BlackieSixx
0

*puttar upp*

MVH

mandariiin
0

problemet är att jag tyvärr inet alsl vet hur min ekonomi ser ut framöver. och just nu har jag absolut inet råd…. men jag håller koll på tråden, och skriv gärna om du säljer det till någon.

BlackieSixx
0

#11: OKej, jo.. Ja säger till isåfall om de blir sålt.

MVH

BlackieSixx
0

På repti.net har en tjej erbjudit 2.000kr för terrariumet nu , den som erbjuder högst får det… :)

MVH

mandariiin
0

vad kan det kosta ungefär att få det till sthlm tror du? ca 40 mil….. (enkel resa)

hur akut måste du bli av med terrariet? då jag kan betala mer än 2000kr, fast det är inte förna nästa lön. men jag och sambon är väldigt sugna på det…..

BlackieSixx
0

#14: Från Fränsta där det står till stockholm är det typ 44 mil, men enkel resa till Stockholm blir 400kr…

Inte så jätteakut :)

MVH

mandariiin
0

jag PM:ar dej, så behöver inet alal se våran diskussion :)

BlackieSixx
0

kan nån låsa/ta bort tråden för ska skriva ny?

MVH

Inlägget är låst för nya kommentarer