Planer för WSHH lidköping mässa 27/6?
Hej bara undrar om någon kanske kommer till lidköping den 27/6? jag är inte 100 på att jag kommer men tror det, jag avaktar nog och ser hur många utställare som kommer Resp vad de kommer sälja…
Hare bra!
Vad är WSHH?

west sweden herp eller något sånt

West sweden hobby herpers tror jag det heter.
Jag kommer att åka dit . Ev kommer jag att ha bord , men det återstår att se.

Okej, Brukar WSHH bli stora koffra? (om du har varit där förut asså?)
Jaha då är de kända över hela världen då, för varför annars ha ett engelskt namn på en svensk hobbyherpetologisk förening?

Kanske låter coolare;)
Nä men jag undrade bara:)

Har för mig att denna mässan har vart flera gånger innan , men har inte vert på ett par år nu eller mer . Har själv aldrig varit på nån av dessa mässorna , men ser fram emot att åka dit !
www.wshh.se för mer info

Det måste dom absolut vara!!

Jag kommer nog dit.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Ja tveksamt för mig…
tar ca3-4h att åka ditt, men vi kanske ska flugfiska på vägen så det kanske blir av ändå:)
Det var ett tag sedan jag kikade in här men kan besvara lite av era frågor 
"Vad är WSHH?"
WSHH är ett gäng kompisar som har herptiler och kryp som gemensamt intresse. Vi hjälper varandra med djuren när det behövs, åker ut i skog och mark för att kika på och fotografera svenska herptiler och kryp och vi åker på de flesta mässorna i sverige tillsammans.
"Jaha då är de kända över hela världen då, för varför annars ha ett engelskt namn på en svensk hobbyherpetologisk förening?"
Knappast, namnet kom på skämt för flera år sedan och har fått hänga kvar
"Okej, Brukar WSHH bli stora koffra?"
Det är första gången vi anordnar en mässa och vi hoppas att det ska bli en trevlig tillställning med gott om besökare. Några av oss var med och anordnade en mässa i Lidköping för ett gäng år sedan och det blev en lyckad tillställning och vi hoppas och tror att denna mässa blir det också.
Mvh Camilla

Ojdå, Live svar:)
tacK!
En liten uppdatering. Fler bokningar har lagts till på hemsidan och några fler är på G.

Det är ingen som kan tänka sej att ta med djur åt mej från Stockholms trakten å sen ta med sej djur tillbaka?? Sänd mej ett pm i så fall! Tackar på förhand optimist som jag e!! 
Det börjar dra ihop sig, passa på att boka innan borden tar slut.
Säljare:
Burbolaget - frysfoder
CM Tropik - tillbehör
Reptilcenter - boa & pyton
First Reptiles - tillbehör
Tropikhuset - bönsyrsor, kungsboa, skäggagam, australiengeckos m.m.
Ygnäs AB - diverse
Patrik Kuhlin - huggorm & snok
Jonas Swahn - änkor, dekaler, t-shirts
Angels Geckos - leopardgeckos
Henka Andersson - regnbågsboor, kungspyton, kungsboa
Gecko Mania - leopardgeckos
Linus Gustafsson - skäggagam, horngrodor, insekter, ackisvaraner m.m.
Stefan Landberg - pytons
Wolf Pettersson - div snokar
Stefan Johansson - div reptiler
Platserna börjar gå åt, passa på att boka innan borden tar slut!
För mer info och bokning se:
---> http://www.wshh.se <---
Varmt välkomna!
Frågor? Maila: wshh@live.se