leopargeckos ?
Hejsan!
när jag flyttar hemifrån (typ 4 år)
hade jag tänkt skaffa geckos igen :) men finns det någon här inne som har sådanna ? visa bilder isåfall :) vad matar ni dem ? och hur ofta?
vi hade två stycken innan, eller rättare sagt min bror.. jag tyckte jättemycket om dem fast jag klarar inte av att ta i syrsorna :P men man kan väl mata dem med mjölmask också ? för dem klarar jag av att ta i :P
kan ej ha försen jag flyttat hemifrån då jag radan har två egna hundar + två familjehundar, 2 egna fåglar och en egen kanin.. och ska snart skaffa två ökenråttor så mamma säger att sen får det räcka för hon tycker jag ska ha andra intressen också , HAHA!

om du kikar runt på forumet så hittar du trådar om just leosar. och där finsn alla svar. bara några snäpp ner så har du en hel tråd om just matning av leo.
#0 Om du vill så kan du klicka på fliken Sök på sajten. du kommer då till en söksida där du helt enkelt skriver i vad du söker efter så får du upp både forumsinlägg och artiklar i ämnet.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Här kommer lite bilder på dom jag just nu har till salu.
Det finns ju en massa olika morpher som du säkert redan vet..
Bara som ett litet smakprov åt dig ![]()

bild #2 var ju super häftig!