vilken art?
undrar vilken art ödlan på reptiler i fokus bannern är. Är det en grön leguan? Vacker profil hade den i alla fall.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Kan det inte vara en Varan? :)
Hälsningar Malin
#2 jag tycker också att det ser ut som en slags varan på nosen… Men jag är alls ingen expert! :)
Jag har alltid tänkt att det har varit en varan xP
Ja, jag har alltid trott att det är en varan eller tegu.
_No way! Yes way!

Tegu tror jag inte på. Näsborrarna sitter lite långt upp. Svårt att säga men någon varan gissar jag på.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Varan tro jag oxå på.
Oj, jag var inte helt ute och cykla med mina ögon alltså! :)
Hälsningar Malin

Vet någon? Vem har gjort bannern?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jag ska kolla upp med killarna bakom iFokus, det är dom som ansvara för bilderna i sajternas header.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Svart leguan? Stäppvaran?
Jag har nu skickat förfrågan och inväntar svar.
#11 Haha spännande! ;D
*trumvirvel och hysteriska stråkar*
_No way! Yes way!
Nu har jag fått svar från Niklas, en av killarna bakom iFokus. Dom har tyvärr inte kunnat hitta bilden som används i sajtens header.
Bilden kommer iaf från Istock.com. Kollade lite snabbt men insåg att det finns 11001 bilder som är relaterat till sökordet reptile.
Men om någon har lust så kan ni kika där efter bilden.

Med största sannolikhet en stäppvaran. Varanus exanthematicus