God morgon 8:e spetember 2009
Sitter just nu på min tråkiga kurs och inväntar på att en timme ska gå. När klockan slår 10 ska jag bege mig av här ifrån för att hålla media bevakning på Nationella insatsstyrkan som kommer hit till Västerås och ska dyka i våran vackra å som flyter igenom stan. Dom ska dyka efter ett eventuellt mordvapen som har används för att ha haft ihjäl en 54-årig kvinna här i Västerås. Polisen har utgått från dag ett att det skulle röra sig om ett mord.
Efter det ska jag hem till min käre vän och fota lite mera till hans hemsida.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Godmiddag
Idag ska vi köra till Ängelholm för att inhandla syrsor och maskar. Vi ska oxå hämta det hederspris som vi ska ge till syrrans katt (vår uppfödning) när han tar högsta titeln inom kastrater.
AndreasS: Hoppas att polisen hittar något i ån. Något som kan hjälpa dom på traven i utredningen. Hoppas att du får bra bilder utan att vara för nära. Har varit inne och tittat på din hemsida och du är en duktig fotograf.
I -95 utfördes det ett mord här i Klippan och vi hade polis, hemvärn och brandkår hemma hos oss när de skulle leta efter kniven som gärningsmännen använde. Även media fanns med i bilden och de var som gamar. Alla hus som låg längs vägen som offer och gärningsmän gick fick besök då polisen misstänkte att gärningsmännen kastat in kniven i en trädgård eller upp på ett tak.
Ha en skön dag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Så nu så är jag hemma efter att ha fått massor med bilder på Nationella insatsstyrkans dykningar i centrala Västerås.
Här hittar ni 40 bilder som jag valt att publicera på min hemsida.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek