Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettallmänt
Läst 1434 ggr
Ceciliaolucifer
0

Ålder på era reptiler?

Jag är nyfiken på hur gamla era reptiler är? Alltså dom reptiler som ni har haft från att dom var små till nu.

Jag har 2 st leopardgeckos som är köpta i djuraffär för ca 12 år sedan.  :)

mandariiin
0

min bairdi är 3 år, haft han sen han var 2 månader.

eller, ja, jag tänker inte rabbla upp alla ormar, då jag har haft dom flesta sen dom var små.

sen har vi tjocksvans geckon Rox, på drygt ett år.

sen är resten omplaceringar.

Saga85
0

Jag har inte särskilt bra koll på hur gamla mina två vattensköldpaddor är, men har ett hum.

Den rödörade skaffade jag för 7½ år sedan, och var "några år" enligt zooägaren, så jag skulle tippa på strax över 10 år.

Den gulbukade skaffade jag för 4 år sedan, och då var hon 2-3 år, så ja…6½ år? Flört

AndreasS
0

Min skäggis är 5 år och min majsorm är 2 år.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Trollhassel
0

Mina regnbågar är 1 år och tre månader. Jag köpte dem som skosnören.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

DoD
0

en majsorm på 2år och en runt 1år sen en loepargecko som är 6månader kanske?

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

moa88
0

jag har två sköldpaddor som nu är 11 år

medde
0

Min äldsta leopardgekkko är ca 24 år gamal, han bästa vän dog för ett litet tag sedan, han var i samma ålder. Dom har jag haft sedan dom var bebbar..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Vattnadal
0

Min Grå, skäggagam, fick jag i 25-årspresent av mina vänner. Han var då någon månad, kom till fd jobbet (Brynäs Zoo i Gävle) som max nån v gammal på 10 cm i oktober för nästan exakt 11 år sen.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter