Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettspindlar
Läst 5463 ggr
carmas
0

Min nya spindel!:):)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu Har jag fått min 5:e spindel en Grammostola Aurostriata

Bilden är dålig jag vet mobil kameran suger:/

Riktigt fin spindel tycker jag, lugn (hade annars aldrig tagit i en spindel på detta sätt..) Kan starkt rekommendera denna art till nybörjare! Då den heller inte är speciellt dyr, inga grammostola är speciellt dyra:) glupsk som fasen ochså äter b.dubia som är lika stor som dens kropp,äter ofta ochså

<-- Älskar att kolla på när spindla äter haha!

carmas
0

Till bild:) ochså ganska dålig:/ Menmen!

[LiisaDagger]
0

Jaaa, fler spindlar! Kul

carmas
0

Bild på min C.cyano laddade över alla mina nya bilder från min mobil nyss så det komemr fler!

carmas
0

En till på cyano

carmas
0

Och ännu en till!

[LiisaDagger]
0

Jag blir avundsjuk, vilken fruktansvärt fin spindel den sista var. Spinner de så där mycket?

carmas
0

Och denna som är på en av mina P.striata, denna är för dig trollhassel hehe:)

carmas
0

Ja, hihi, älskar spindlar som spinner:):)

Och tack!

[LiisaDagger]
0

Oj, en P.striata. Jag är nog lite för feg för att skaffa mig de där snabba små kräken ^^ Skulle vara nervös varje gång jag öppnade burken…

carmas
0

de är sjukt snabba skulle slänga in en kackerlacka en gång och precis innan jag han slänga in den så var den på min arm, från därifrån s gick den ned mot min handflata på långfingret och där sprätte den ca 7 st hårstrån-.- aj.. sedan tog den ett hopp och hoppade ned på marken från ca 70cm utan dö:S man då fick jag fatt i krypet, phew dagen avklarad..

Crotalus-Adamanteus
0

Snygga foton

carmas
0

#4 på cyanon är faktiskt på min spindeln bara att förra ägaren fottsde den;)

carmas
0

tack!"

Sloj-border
0

hur stora blir dom? och hur stora rerrarium behöver dom? och är dom snälla? kan dom typ bita en eller nått? :P ^^ jag är så sugen på att köpa en spindel! :)

Wassago
0

http://www.bighairyspiders.com/pix/speck14.jpg

Har precis skaffat två sådanahär sötnosar!! Har tyvärr ina egna bilder så ni får nöja er med denna bilden!

Sloj-border
0

omg! :D vilken fin!! :D

Wassago
0

Japp!! Helt ljuvliga!!!!

Sloj-border
0

:D

Paddiz
0

#15 - Visst är de vackra och ljuvliga. Vi har en och hon är helt underbar - snacka om att spinna nät.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Wassago
0

Ja, det e dom verkligen duktiga på!! Å Att äta!!! :)

carmas
0

Japp cyano måste vara en av det finaste arterna som finns min åsikt, inte så farligt svåra att hantera heller.. det var min första spindel