Min nya spindel!:):)
Nu Har jag fått min 5:e spindel en Grammostola Aurostriata
Bilden är dålig jag vet mobil kameran suger:/
Riktigt fin spindel tycker jag, lugn (hade annars aldrig tagit i en spindel på detta sätt..) Kan starkt rekommendera denna art till nybörjare! Då den heller inte är speciellt dyr, inga grammostola är speciellt dyra:) glupsk som fasen ochså äter b.dubia som är lika stor som dens kropp,äter ofta ochså
<-- Älskar att kolla på när spindla äter haha!

Jaaa, fler spindlar! Kul

Jag blir avundsjuk, vilken fruktansvärt fin spindel den sista var. Spinner de så där mycket?

Ja, hihi, älskar spindlar som spinner:):)
Och tack!
Oj, en P.striata. Jag är nog lite för feg för att skaffa mig de där snabba små kräken ^^ Skulle vara nervös varje gång jag öppnade burken…

de är sjukt snabba skulle slänga in en kackerlacka en gång och precis innan jag han slänga in den så var den på min arm, från därifrån s gick den ned mot min handflata på långfingret och där sprätte den ca 7 st hårstrån-.- aj.. sedan tog den ett hopp och hoppade ned på marken från ca 70cm utan dö:S man då fick jag fatt i krypet, phew dagen avklarad..

Snygga foton

#4 på cyanon är faktiskt på min spindeln bara att förra ägaren fottsde den;)

tack!"

hur stora blir dom? och hur stora rerrarium behöver dom? och är dom snälla? kan dom typ bita en eller nått? :P ^^ jag är så sugen på att köpa en spindel! :)

http://www.bighairyspiders.com/pix/speck14.jpg
Har precis skaffat två sådanahär sötnosar!! Har tyvärr ina egna bilder så ni får nöja er med denna bilden!

omg! :D vilken fin!! :D

Japp!! Helt ljuvliga!!!!

:D

#15 - Visst är de vackra och ljuvliga. Vi har en och hon är helt underbar - snacka om att spinna nät.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Ja, det e dom verkligen duktiga på!! Å Att äta!!! :)

Japp cyano måste vara en av det finaste arterna som finns min åsikt, inte så farligt svåra att hantera heller.. det var min första spindel