Adress till Ormar & Sånt?
Träffade Stefan på mässan som har en djuraffär som heter Ormar och Sånt. Tyvärr hade han glömt sina visitkort och jag blev tokkär i hans mini geckos!
Han sa att jag skulle googla på hans företags namn så skulle man få en träff högt upp, men icke :( ngn som har hemside adressen?
Tack :)
Östergatan 44
262 33 Ängelholm
tel 0431-14704
det står ju på typ hela förstasidan :P i varje länk är adressen.
Jag ber om hemsideadressen ;) inte butikens adress. Den fanns som sagt på hela Google sidan.
den stod i en av länkarna såg jag^^
E-post
snakes.se@hotmail.com
#¤ Jag kanske är helt puckad, men jag hittade inte dom i länkarna, under vilken kategori fann du dom? och det är fortfarande en hemsideadress jag söker ;)
och jag missar alltid vad du säger :D haha. hemsida var det, ska kolla igen^^
Pratade med honom också och han sa samma sak till mig, att de skulle finnas bland de första träffarna.
Nä jag sökte bara på "ormar och sånt" och "ormar och sånt mejladress" (då jag glömde att det var hemsida jag skulle hitta :D)
hemsidan verkar dock inte funka för tillfället.
hittade på denna sidan en länk till hemsidan (bredvid telefonnumret): http://listan.se/c/ormar-s%C3%A5nt-i-%C3%A4ngelholm/1243982
men det står när man klickat:
"Finns inte någon sida kopplad till www.ormar.se
Caspton AB 0431-456969"
Du får väl ta och ringa eller mejla och fråga vad deras hemsida är eller om den strular för tillfället^^
#6 Haha, tackar vänligast för all hjälp :)
#7 :D hehe ja varsegod. dock vart det ju ingen hemsideadress^^ men det är nog nåt fel bara med den nu eller nåt.
Jag kollade ifall sidan fortf var uppe eller ej och det stod att det var den.
( http://downforeveryoneorjustme.com/ )
#7 Jag är ledsen men jag läste bara "adressen" i ditt initialinlägg, kanske för att du särskrivit ordet så såg jag inte "hemside".
#9 Nej nej, ingen fara :) Jag stavar som en kratta så det får jag ta!

redan kollat upp det där. och Ormar & sånt har inte någon hemsida.
cilla, du får ringa till dom :P