Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettoff-topic-annat
Läst 1044 ggr
AndreasS
0

God morgon 1:a Oktober -09

God morgon kamrater.

Idag skriver jag den 1:a oktober 2009, min dag har inte börjat bra. Har sovit högst 1 timme inatt, har hostat och hostat. Har sovit högst 4 timmar på 2 veckor.

Har ringt och fixat tid hos min husläkare. Jag har under de senaste 2 veckorna legat genom förkyld, med hosta, feber under 2 dagar. Berättade detta för sköterskan och då fick jag noggranna intruktioner på hur jag ska göra när jag kommer till husläkarn utifall att jag har fårr bacon snuvan.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
0

Gör dej ett par stadiga heta, starka whisky toddysar å kryp till sängs!!

Här väntas det bara… 6 dagar kvar till beräknad nedkomst och fästmön börjar känna sej bra sliten!!

Men babykammaren e klar å alla djur mår väl!

AndreasS
0

Den där wiskey grejen är inte min melodi.

Jag vet hur det känns att vänta… Men det är det värt.

Härligt att höra att kammaren står klar och att djuren mår bra.

Hur går det med Lilla Friden?

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wassago
0

På friden har ingenting skett!!!!Rynkar på näsan Börjar surna på försäkringsbolaget!! Först skulle det vara klart på två, tre månader, sen till midsommar. Efter det skulle det vara klart i augusti sen september å nu har dom lovat till slutet av okt!! Skrikandes

AndreasS
0

Skrikandes Försäkringsbolag… Jag säger då de… Bhaaaah Skrikandes