Expo Norr
Nu är det premiär för Sveriges Nordligaste Köp & Sälj-mässa!
När? 10 - 11 Oktober 2009 Var? Strömpilen, Umeå (bredvid Expert)
Arrangeras av NHF (Norrlands herpetologiska förening).
På mässan kommer det även att finnas en liten utställning med medlemmarnas djur + lite olika aktiviteter för barn.
Vill du delta på mässan som utställare? Skicka din intresseanmälan till expo@nhf.se
Bokningsformulär samt mer information finns på mässans hemsida: http://www.nhf.se/expo_norr_index.html
Jag måste dit! Solklart nu när jag ska flytta upp till Sundsvall. :)
Nu är det bara 1 vecka kvar!
Fler säljare har bokat bord. Vi kommer även få upp Burbolaget så har ni ormar passa på att köp foder nu när de kommer upp!!!

#2 en liten funderare, är det så dåligt med foder säljare uppåt i landet, så ni måste ta dit burbolaget?

Är det bara utställare som ska föranmäla sig?
Nu kommer svaren lite sent, har glömt kika in här…
#3 Ja jag har väl inte sökt efter andra. Tycker burbolaget har bra priser. Och nu när de erbjöd sig komma upp om de fick en bra förbeställning från oss häruppe så tyckte vi de va skoj om dom kom. Det kan ju locka folk det med.
#4 Ja alltså försäljare ska ju förboka om de vill ha bord. Dock är det fullbokat nu. Men som besökare kan du ju komma oanmäld. Och även på föredragen på kvällen.
Missa nu inte mässan i helgen om ni bor häruppe!! lördagen är ju kalrt att rekommendera då en del säljare far hem på söndagen.
Det blev en lyckad mässa med ca 660 besökare på lördagen och runt 600 på söndagen!
Här är en artikel o lite bilder om den: