Efterlysning
Finns det någon här på Reptiler i Fokus som bor i närheten av Hässleholm och som INTE ska ner till Tropikmässan i Malmö 31/10.
Skånes Kaninhoppare och Sydsveriges Smådjursvänner söker någon som skulle kunna visa olika reptiler på SM i Kaninhoppning den 31/10-1/11.
SM i Kaninhoppning arrangeras på Qpoolen.
Mvh
Daniel
Ordf. SSV
reptiler på en kaninhoppning?.. nammit, stort smörgåsbord ;-)
haha.. sorry. men förstår inte riktigt varför ni vill ha typ orm, ödlor etc till en kaninhöppning.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#1 Drar mer folk kanske? eller får hela familjen att följa med om det finns ngn som också vill ödlor? förmodar jag. ;)

Hela evenemanget kommer att vara lite som en mässa, inte bara Kaninhoppning och smådjursutställning.
Här kommer att vara olika djurföreningar repressenterade.
Det kommer även att vara försäljning av djurtillbehör.
Ett sånt här event ska ju inte locka "de närmast sörjande" utan alla som har ett visst djurintresse men även de om inte är djurintresserade.
sådana här evenemang är ett ypperligt tillfälle att sprida information om djur och locka medlemmar till föreningar samt skapa kontakter föreningar emellan.
Jag tycker att man ska öppna sina vyer för att sprida information om t.ex reptiler inte bara på expon eller via nätet.
Alltid lättare att bryta okunskap och rädsla om man får träffa djuren "in real life", detta har jag själv märkt när jag har varuit ute och visat bl.a råttor.
/ Daniel
Ordf. SSV