T-Rex är lös i stan!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Var förbi Globen idag och träffade på denna figur! Tänkte att det kunde vara kul för er här på Reptil att få se.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
den är riktigt snyggt gjord alltså! :D rörelserna är ju apbra.
såg inte först heller snubben som står däri ;D
Läckert 
_No way! Yes way!
Du må tro att det kändes riktigt verkligt när man stod där och filmade. Hade en liten kille framför mig som dråsade i backen när T-rex "anföll". Sen vred han sig av skratt och kom knappt upp igen.
Wrooom!

hehe coolt!
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Vilken skönhet! Dinosaurier är fina! 
MIN favorit och de har verkligen lyckats med rörelserna! :) synd bara att man såg benen :P bra jobbat!
Fast i verkligeheten så tänkte man inte på dem alls. Man var för upptagen av T-rexen!
Wrooom!

haha snyggt gjort!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Riktigt snyggt och bra gjort.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag såg lite kort om det på nyheterna, men missade vad det var om. Någon som vill upplysa mig?
Lite synd som sagt att man såg benen, men det spelar mindre roll eftersom de fått in rörelserna så bra. Hellre det än att dölja benen.
_No way! Yes way!
#10 det är walking with dinosaurs :)
föreställningar i globen med flera såna dinosaurier.
Det är denna show som drogs igång 2007 av BBC. En fortsättning på TV-serien Walking With Dinosaurs.
Wrooom!
Inte för att jag vill vara petig, men så där liten är inte T-Rex, det är en utahraptor. T-Rex är 5-6 meter hög.
Hallå! Det är en T-rex bebies! Dom lär ju inte vara 5-6 meter när dom kläcks!
Wrooom!
Nä jag tror inte att det ska föreställa en T-rexunge. Här är ett klipp från showen och de presenteras som Utah-raptors, det är samma figurer som den i klippet från gatan.
#15: Men i första klippet saknar dinosaurien klorna som raptorerna har. Jag tror också att det är en t-rexbebis i första klippet. Kolla slutet i klippet i inlägg #12, så ser du att filuren där ser ut som den i inlägg #0 ^^
Kollar man noga så ser man att färger och huvud skiljer sig åt också.
Mvh Nathalie
Jag hade i alla fall för mig att raptorerna dels hade en krokig klo som stack rakt upp från foten. Dels att de hade ett betydligt smäckrare huvud för att de troligen jagade i flock vilket in T-rex gjorde.
Wrooom!
Jag tycker att det ser ut som en T-rex.
Men personen som "styr" den kunde ha haft byxor i dinosauriens färg. Då skulle inte benen synas så mycket.
Ja jag ser att den inte har någon raptorklo, så då är det säkert en T-Rexjuvenil.
Jag tror att det är meningen att gubbens ben ska synas, folk kunde få skitslag om de inte såg honom.
Jag funderade lite över killen som styr, det måste vara många timmars träning bakom innan man klarar av att röra sig som en dinosaurie.
Men det fattar man väl att dinosaurien inte är riktig. x)
Och benen hade säkert synts i alla fall, bara en aning mindre.
Hade benen varit i samma färg som dinosaurien hade de nog synts tydligare och bara sett ut som en del av dinoaurien. De är väl gråa för att de ska smälta in mer med bakgrunden och markera att de INTE tillhör dinosaurien.
_No way! Yes way!
Men de borde inte markera att de inte tillhör den. Vore ju coolt om man knappt såg några ben och dinosaurien såg helt riktig ut!
Osylighetstyg kanske? 
Wrooom!
#21 Det är klart att de flesta fattar att den inte är riktig, men det finns folk som aldrig har sett en ko och som tror att de frysta torskblocken ser ut så levande också eller som tror att kräftor är batteridrivna leksaker, så nog skulle det kunna finnas en och annan som skulle få slag av en liten T-Rexmodell.
I så fall måste man ju vara ganska bakom flötet och tro att dinosaurierna har återuppstått. ^^
#26 Nejdå, det måste man inte alls. Det kan vara så att en och annan människa inte ens vet vad en dinosaurie är.
Precis på samma sätt som det finns folk som inte vet vad en kräfta är utan tror att det är en batteridriven monsterleksak och går tillbaka till affären där de köpte den och klagar på att "batterierna har tagit slut" när kräftan har dött efter att ha blivit lekt med på golvet några timmar. Det har hänt.
Det är inte självklart att alla människor vet ens det mest självklara om djur och natur. Tänk bara hur många det finns som tror att snömannen/yeti, big foot, Loch Nessodjuret och diverse andra fantasifoster existerar.
Dessa människor kan säkert övertygas om att man hittat någon glömd dalgång i någon avlägsen del av klotet där dinosaurierna finns kvar.
Du kan ha rätt, men jag har svårt att tro att det finns människor som inte ens hört talas om dinosaurier.
Och om man visar upp den i samband med en show så förstår väl även okunniga att den inte är riktig. Det är ju inte precis så att man gå ut på stan iförd den där dräkten och skrämmer folk.
Och för den gemene personen är tex reptiler det mest otänkbara att ha som husdjur men ändå är det VÄLDIGT många som har det..