Graffiti 3 månader
Nu har Graffiti blivit 3 månader och han har vuxit betydligt sedan han flyttade hem till oss.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
En bild där man kan se hans teckning bättre.
Wrooom!
Fin amel du har!
Tackar! Och trevlig är han också. Om det nu är en han. Har inte könsbestämt honom än. Det blir tuff om det är en hon! Då får man lära om.
När han kom hem till oss kändes det som om man fått en daggmask som såg ut som en orm. Nu känner man att det finns muskler i den lilla kroppen och han har säkert vuxit en hel decimeter.
Just nu bor han i en Maxi Geobox. Med en gigatisk rot och bad skål. Han älskar att ligga och gömma sig under bad skålen även fast han har en grotta också. En kraftig plastväxt har han också att klättra i om han vill.
Wrooom!

#3 När min äldsta Majsorm var en daggmask så sov han nästan bara under vattenskålen :-)
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Är din släkt med min?
Graffiti älskar också att sova under vattenskålen.
Wrooom!

Hehe vet inte, kanske en grejj man gör som liten orm? eller nja mina andra två har aldrig försökt men han ska fortfarande under ibland och jag kan säga att han är en tjockis så de går ju inte :P
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Kul att få se Grafitti sissie! H*n är ju riktigt fin. Verkligen lik sin mamma.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Och jag har redan ett namn till nästa.
Wrooom!
#8 Vad?
Palette.
Wrooom!
Tjusigt
Färgglatt eller hur?
Wrooom!

Mio sov oxå jämt under sin badskål när han var mindre.
Det är tydligen mysigt där. Man kanske skulle prova att lägga en madrass under badkaret och sova där en natt.
Wrooom!
#14 Det roliga är nog att som pysslar om denna lilla krabat kan jag tänka mig att han kommer att få det också
Senaste inköpet:
En vattenfontän för katt modell Cat mate ( ansåg jag bäst av alla modeller jag tittat på)
Flodstenar
4 nya växter att dölja fontänen med,
1 Towerrock
1 bit akvariebakgrund som ska bli kamoflage till fontänen.
Wrooom!
Lyxliv!
Nähä! Jag vill bara att han ska få ett lyckligt liv med ett terrarium där han kan välja var han vill vara varje dag. Där det finns flera olika alternativ till favoritplats. Lite olika saker att orma omkring på när han ömsar och givetvis ett lyxbad med dusch!
Wrooom!
Låter helt super!
Vad glad jag blir! Han ska bli världen mest bortskämda orm. Ska fixa bilder vartefter jag gör iordning sakerna. Först ska jag fixa badkar med vattenfall av en kattfontän. Fick lite bra tips av en kollega.
Wrooom!