Försäkring!
Hej.
Måste bara skriva att jag har verkligen haft en underbar tid med min brors kungspyton hane. Ihelgen kommer han och hämtar hem honom. Har haft honom på foder ett tag. Men jag får ju träffa honom igen =) Men känns svårt för jag gillar honom verkligen. Han är fin kille. Men hur många är det som har försäkring på sin orm? Elvis som denna heter försäkrade jag så fort min bror fick honom. Tack på förhand.
Jag har mitt skosnöre försäkrat. Skulle nått hända blir det väldigt dyrt.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Jag har inte mina ormar försäkrade. Om något alvarligt skulle hända, som varken jag eller min syster kan råda bot på så är det ju trist om det blir dyrt, men jag skulle inte tjäna på att försäkra i längden. Har nog bara haft en sjuk orm som behövet vetrinärvård en gång..och då har jg haft ganska många ormar och under många år.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Kan inte annat är säga som Trollhassel…. Med 14(?) ormar hemam blir det dyrt att försäkra. Och jag har aldrig behövt vet. vård för någon utav mina reptiler.
Jag betalar lite drygt 500kr/år vilket jag inte tycker är dyrt med tanke på vad det kan kosta om det skulle hända något.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

500 kr per orm är inte dyrt men om man har 10 ormar så ska man ha rejäl otur om det skulle kosta mer hos vetrinären. Om jag hade färre djur så skulle jag tänka på ett annat vis. Försäkringar är bra att ha.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

#5 kan inte annat än hålla med. hade jag någon enstaka orm så skulel det blir försäkring. men som i dagsläget, 14 ormar, det blir 7-8000kr/år. eventuellt ännu dyrare. då kan jag hellre lägga ut den summan pengar när jag väl är hos vet.