Ett bra erbjudande?
Jag var på arken idag och kollade hur mycket ett terrarie kunde kosta, hittade några stycken som kostade omkring 1000, men sen hittade jag ett terrarie-erbjudande där man får terrarie, ramp med ljusrör, några växter, en matskål och en sten, allt det för 1950, är det ett bra erbjudande istället för att köpa allting separat?

Jag tycker det låter bra att köpa allt i ett kit om man ändå behöver alla grejerna. Vet inte hur mycket billigare du får grejerna men en aning billigare kan man tro att det ska bli.
Om det är ett bra terrarium som passar ändamålet så är det väl inget att tveka på? :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Precis vad jag tänkte! Jag behöver ju alla grejer som är där i eftersom det blir mitt första terrarie isåfall, och då kan det ju vara bra som ett "första-kit" eller vad man ska säga :)
Jag kollade lite på tillbehör och sådär, och jag tror man tjänar på det att köpa det där kitet, för alla tillbehör var ganska dyra :o
Så dyker inget annat upp så köper jag nog det! :)

#2 Kanon! Då vet du att du har alla grejer som behövs också.
Med Vänliga hälsningar

jag själv tycker att det är mycket pengar, men mycket beror ju på hur stort terrariet och alla saker är.
Jag tycker det var lagom, just med tanke på att det kommer bli bra mycket dyrare att köpa ett terrarium separat utan något tillbehör, och sen köpa till resten efteråt.

som sagt, det beror ju helt på hur stort terrariet är. är det ett 30x30x30cm terrarium så är det otroligt dyrt. men är det ett 900L terrarium med tillbehör i rätt storlek/mått så är det ett bra pris.

#6 Det är väl förmodligen ett terraruim i lämplig storlek för leopardgeckos. Då tycker jag inte att det är speciellt dyrt. Jag har aldrig sett ett 30x30-terrarie för 1000:- så det hoppas jag att dt inte är :P
Med Vänliga hälsningar

jo, det hoppas jag oxå :P
jag har för mig det va typ 70x45x50 eller nåt
** Dubbelt **
iFokus. Länk till startsidan för denna sajt" />
Redigerat av Sajtvärden