Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettormar
Läst 1706 ggr
[iurochskur]
0

Välkommen hem Fenarkit!

Nu har då äntligen min goa mysorm Fenarkit kommit hem. Han har precis ätit och ska nu få vara några dagar innan jag tar nåt kort på honom. Men han var såååå mysig och kröp gärna in i jack ärmen på mig. Han är en lugn kille som vi är nyfikna på att lära känna.

Fick även hålla i små 1 veckas ungar, dom var ju pyttesmå mot 2 åriga Fenarkit.

[iurochskur]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så två bilder på sötnosen. Han ska till och ömsa när som helst, så han ska få vara ifred nu.

[iurochskur]
0

………..

Schnigel
0

Vaaa fin han är :D Liknar min zacke fast han är lite större tror jag ^^ Hur lång är din?

[iurochskur]
0

Åh, jag fick hem honom igår. Så jag har inte hunnit mätt. Ska göra det efter ömsningen så han inte stressas.

[iurochskur]
0

Hihi…måste skratta…ser ni att han bildar ett hjärta på bild 1? Sött.

Schnigel
0

aweee ^_____^

[iurochskur]
0

Kärlek…

AndreasS
0

Vill inte verka sur och purken men tänk er för.

Underlätta för synskadade när du skriver.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[iurochskur]
0

#8 Måste fråga vad du menar?

AndreasS
0

Se #6

Läs artikeln som jag länkar till så förstår du vad jag menar och är ute efter.

Det finns dom som finns här och på andra sajter på iFokus som använder skärmläsare för att dom har någon form av synskada, det vill säga att dom får det som står på skärmen uppläst för sig.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[iurochskur]
0

#10 Tackar!

Schnigel
0

Tack andreas, har inte sett den där tråden innan så ska tänka mig för nästa gång. Glad

AndreasS
0

#12 Inga problem. Cool

[iurochskur]
0

…….

Schnigel
0

Du har två stycken nu eller hur? Förvånad

[iurochskur]
0

jaghar2

Schnigel
0

Har du dem i samma terrarium då? Har ju själv funderingar på att skaffa en till Tungan ute

[iurochskur]
0

dom bor i samma terrarium.

Schnigel
0

Ok, funkar det bra? Släppte du in han bara där direkt när du fick hem han eller tog du ut fenarkit först? Förvånad

[iurochskur]
0

#19 Jag tog med fenarkit till uppfödaren och hon satte ihop dom direkt. Visserligen hade dom suttit ihop förut, men det brukar fungera bra och göra så här annars också sa hon.

Schnigel
0

Aha okej Glad