Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: ödlor
Läst 2081 ggr
mollymus89
0

Rhacodactylus ciliatus uppfödare sökes

Hej!

Jag söker nu uppfödare av arten ögonfransgecko Rhacodactylus ciliatus åt min pappa. Det är nämligen så att han har en hane men vill gärna ha en eller två honor till honom. Jag har nämnt att det kan vara väldigt svårt att få tag på.

Så nu försökte jag få tag på uppfödare via google men hittade inte alls mycket. Så jag skulle verkligen vara tacksam om ni kunde tipsa mig om några uppfödare. Vi skulle föresten säkert kunna gå på expo syd men det kan ju ändå vara svårt då om alla honor är bokade redan.

Skriv gärna här eller till min mejl: giraffen2_5@hotmail.com (mycket gammal adress bara så ni vet)

Mvh Malin och ödlan Bengt-Rune som längtar efter sällskap :)

Littlem
0

Jag föder upp men har inga honor just nu. Har ett gäng ungar på uppväxt och 1 flyttklar hittils.

mollymus89
0

Okej det är bara honor jag söker tyvärr, men tack för svar. Nu vet jag att det finns en uppfödare av den arten här iallafall :)

Littlem
0

Det finns fler, men vet ingen som säljer singelhonor.  Johan Gustafsson i stockholm har ciliatusar men han säljer endast par.

Jag har inte sett nån ciliatushona till salu förutom min egen jag sålde i höstas :P

slowfox64
0

vi har ju Isvan på geckoforumet, han säljer singelhonor.