Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettbilder
Läst 1665 ggr
[iurochskur]
0

Nya terrariet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu så har mina grabbar äntligen fått sitt större boende. Terrariet var inte lätt att bära upp för trappen.

[iurochskur]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här stort är det.

Schnigel
0

Woow va snyggt! Skrattande Vart fick du tag på det? Förvånad

[iurochskur]
0

#2 tackar! på en annan sajt. En i Södertälje körde det till oss i Västerås. Snacka om service. 1200:- (200:- för resan) fick vi ge för det. Ska målas i Svart senare.

fluffis
0

Fint, jag tycker om när det är mycket trä och inte för mycket bakgrund och jox :)

Schnigel
0

Ah shysst! Det va riktigt snyggt att det va på höjden också ^^

[iurochskur]
0

#4 Tackar!

#5 Hoppas bara grabbarna vet hur man håller sig kvar på höjden, dom har haft en lägre men längre terra förut.

Schnigel
0

hehe okej :P dem lär sig nog ^^

fluffis
0

Vad är det för djur du har däri? I mitt terrarium som är två meter högt bor en majsorm och två råttsnokar. Råttsnokarna klarar av att klättra men majsormen är rätt kass och trillar en liten bit ibland Glad

[iurochskur]
0

#8 Majsormar 2st.

[isdrakee]
0

Nice. :) Jag vet hur du känner dig angående att bära terrarium. Jag är så innerligt trött på att släpa på stora terrarium i trappor. =(

[iurochskur]
0

#10 Jag gav faktiskt upp efter tre trappsteg, så min syster tog över och maken bar den med. Men dom har lite ont i axlarna idag. Detta är som tur är deras livstidshem. Ska snygga till terrat med lite färg och bygga klipphyllor åt grabbarna.