Reptiler iFokus

Reptiler

Etikett: mässor-expon-träffar
Läst 2543 ggr
Schnigel
0

Expo sthlm vilka kommer?

Hej, tänkte bara kolla vilka som kommer till expo i sthlm? Ska ni sälja något eller planerar ni köpa något? Glad

Jag ska dit mer för att kolla men kommer ha lite pengar med mig om jag hittar något kul. ^^

sissie
0

Jag tänker åka och se om jag kan hitta det jag vill ha tag i. En bloodred majsorm med tydliga sadlar. Hon eller hane spelar ingen roll. Någon som vet om man hittar en?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[peter54]
0

Jag kommer dit förstås, efter Expo Mitt i Sala så är detta den "närmaste" mässan för mig.

Jag har en hel del att sälja (finns en annons här på Reptiler iFokus), men jag tar bara med mig bokade djur, jag har för lite för att ha eget bord tycker jag.

Schnigel
0

Okej :D brukar de sälja tillbehör på mässorna?

[peter54]
0

Alltid, ibland är det lika mycket tillbehörsbord som bord med djur Glad

Schnigel
0

Ååh va bra! Skrattande

fluffis
0

Har ni kommit hem från expot? Jag var inte där. Är nyfiken på om det blev något spännande köp för er Glad

[peter54]
0

#6 Jag var dit och levererade ett par ormar, bland annat min sista ettåriga desert kalifornia, kom att tänka på dig då, du kunde ju ha fått med en av årets om du hade velat. Jag skickade nämligen ormen med "Ormar & Sånt" och de håller till i Ängelholm.

Själv köpte jag bara n burk bananflugor och en ny SHF-tröja, den gamla hade trycket blivit borttvättat på.

Glad

Schnigel
0

Jag köpte bara lite tillbehör :) Men såg massa vackra ormar och ödlor m.m som man skulle viljat ta med sig hem det var svårt att hålla sig men har var varken råd eller plats plus att jag inte fick för sambon. Men nästa år ska jag ha ett terrarium och plats redo :D

fluffis
0

#7 Kul att du blev av med några av dina. Tur att du inte sa till mig innan för då hade jag säkert sagt ja Glad

#8 Najs najs. Jag vet hur det är. Man vill helst ha allt fint som man ser. Men det går ju inte Glad

Jag ska försöka komma iväg till mässan utanför Köpenhamn nästa vecka. Det kan bli en lagom utflykt. Drygt 10 mil såg jag på kartan nyss. Ska bara försöka övertala sambon också Glad