Bilder i handen
Vilka fina ormar! Särskilt den svarta längst ner.

Min majs hona April, samma dag som jag fick hem henne.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Min Maistro som dessvärre förolyckades dagen efter jag vart och hämtade honom i Stockholm hos medde.
Han lyckades smita den lilla rackaren och katterna fick tag i honom.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Idag var det jättefint väder så jag var ute i flera timmar och fotade mina djur. Har märkt att det är rätt svårt att få dem stilla så att de går att fota ordentligt. Busungar 
Jag släppte ormarna i ett träd en och en och de två råttsnokarna klättrade självklart uppåt (de gillar att klättra) medans majsormen Flossy klättrade neråt (bakåtsträvare? hehe).
Här är en bild på min kelgris Sparris von Tråd, en orange råttsnok. På denna bild har han halsen i en konstig form. Det beror på att han rör sig baklänges och försöker ta sig ur mitt grepp 

#26 Jag gillar färgerna på den!
Vad läckert att få se Hondurassnokarna i #12 och #13. Så olika men ändå så lika.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Jag gillar den första majsormen också. Jag gillar Lampropeltis mexicana thayeri också. Jag gillar måånga 
Härliga ormar alla har! 
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se