Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettspindlar
Läst 1746 ggr
slowfox64
0

Pterinochilus murinus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner du igen den här Ingo?   ;)

Pterinochilus murinus

Wassago
0

Haha! Ja hu ja!!!Skrattande Så den ligger hos dej nu!? Fy fan vilket monster rent ut sagt! Efter den attacken mot mitt ansikte så tejpade jag den petboxen regält med silvertejp!! Glad Vill du pracka på mej den får DU ta fram stora plånboken! Flört

slowfox64
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe, nä, det är inte din, det var Pia som köpte den, den har OBT:en är min egen å jäkla fart är det på den och jag gillar henne skarpt.

Hon har precis fått ett eget terr och har nu börjat inreda det, spinner på bra.

Här spelar hon död när jag ska flytta henne till terret.

[kobbeuffe]
0

Den va fin.

Wassago
0

Ok, ja jag e färdig med den arten i alla fall! Glad Dom e lagom vackra Uffe när dom teleporterar sej till en decimeter från ditt ansikte å huggtänderna går som symaskiner!! Brrr!! Spindlar ska behöva lite tid för att ta sej upp för glas å väggar enligt mej! För närvarande har jag bara en chilenare som går här, men ska börja utöka samlingen igen, exet vägrade ta hem giftormarna å spindlarna förra vintern när jag tvingades stänga ner min anläggning när elpriserna rusade i höjden å hotade ruinera oss.

tinyone
0

En sån skulle jag vilja ha, haha vilken jävla spindel.

Dom e helt galna ju, men ack så snygga.

De blir väl att skaffa sin första afrikan om nåra år..

Mvh.

Tarantula
0

Snygga bilder Tony. En av de roligaste spindlarna man kan ha. Snygga är dem med!

//Niklas

tinyone
0

Jag de gick ju inte flera år innan vi ska skaffa en som ja tidigare skrev att de skulle ta.

Nu har vi också en P. murinus hemma.

Hur fort växer dessa spindlar?

Vår individ har inte ömsat på ca 6 månader och är 6-7cm bs.

Matvägrar nu sen 3-4 veckor tillbaks..förmodar att de e öms på g.

Mvh Linus.