Spindelmat!
Någon som har tips på vad de små tarantellabebisarna vill ha att tugga på? Nya ideér? De är 1.8 cm stora nu.Brachypelma smiti
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Du kanske finner svar här
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Riktigt små matar jag med itu klippta maggots el vaxmått, sen får dom hela buffaloworms, muspinkisar å hela vaxmått efterhand dom växer, sen zoofobas å fortsätter med pinkis!

Tack för svaren! Nån som plockat småkryp ute? Mina har käkat lite små gråsuggor också. Det borde väl inte vara skaligt?
Med Vänliga hälsningar

Så lite så! Jodå, e kanon å ge dom småkryp utifrån! Gråsuggor funkar fint! men passa dej för djur som kan bita ifrån!!
en tanke. Hur snabba djur kan man ge dom. Tänkte på gräshoppor, de e ju inte allt för olika syrsor..

Bättre sent än aldrig..Klip sophobas larver i cm bitar åt dom små liven..de funkar kanon..

eh jag matar de med bebis b.dubia:P

8 månader gammal tråd.
Med Vänliga hälsningar
matar ingen spindel med mus pinkisar inte bra vill man ha problem med sina spindlar matar man med pinkisar annars är syrsor o kackelackor det bästa val spindlar som får pinkisar kan få stora ömsnings problem tack vara dom får i sej fel typ av fett som dom inte kan tillgodogöra sej undvik feta larver ochså

Vart läste vi pinkisar i den här tråden?

#9 Tråden är 2,5 år gamal. Inget snack om pinkisar i den. Skapa ny tråd om du vill diskutera spindelmat.
Med Vänliga hälsningar
magnus237, jag är imponerad över vilken hemst dålig kunskap du sprider över nätet på diverse sidor!
//Niklas
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#12 Inte för jag säger duhar fel. Men är det inte bättre att bara skriva hur det ska vara i så fall. Utan att behöva gå på så hårt att det rent av blir otrevligt att läsa.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥