Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettspindlar
Läst 4962 ggr
Wassago
0

Nya djuren!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste ju visa upp mina senaste telingar som jag fick med mej hem frånl Kalmar!! Först ut är min Mexikanska rödknäade fågelspindel, skall vara en ung hona som ej färgat ut helt ännu, döpt till Smulan.

http://reptiler.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=5dce5b18-2b3d-43af-aaf1-052685aa5e11&Filename=P1012326.JPG

Wassago
0

Å här en bild på en av mina Kejsarskorpioner!

http://reptiler.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=e1313586-8946-4263-bb90-373d9479602a&Filename=P1012342.JPG

Paddiz
0

Smulan är en vacker tös även om hon inte färgat ut helt. Givetvis är oxå skorpionen vacker men Smulan är ändå vackrast.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Eva-M
0

Imse Vimse Spider….kunde ju varit ett bra namn men ack så krångligt !!!

Jag har alltid velat ha en spindel….vet inte varför ?!?!

Har bara haft vilda spindlar ?!?! eller vad ska man kalla dom ? Hur som helst så har alla fått heta Hugo..har haft ett par stora fina exemplar dels i ett vardagsrum o dels på toaletten fast det var några år sedan…Jag har varit rädd om dom men min sista Hugo är jag säker på att någon gjorde slut på :(

Skorpionen ??? fin att titta på men jag avstår från sådana djur pga av en idag faktiskt 10-årig dotter som är såååå fruktansvärt djurintresserad och tittar gärna med fingrarna men det finns ju lås…dom är ju kräftliknande så håll i den i augusti :)

DjurTjejerna
0

vet att dena tråden är gammal men om du har någon spindel tillsalu någon gång så pma mig ;)

Mvh Stephanie

Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus

Wassago
0

Ska jag göra #4, fast hör m slowfox64 här, han har mängder m spindlar! :)

[Dominik]
0

Nice! En jätte fin spindel. Har också en b. smithi :D

[magnus237]
0

jätte fina spindlar

[magnus237]
0

en av mina en goliat hona t apophysis som inte är fin på bilden nu efter öms så är hon jätte fin äter som en häst

[magnus237]
0

en av mina änkor redback

[Dominik]
0

#7 o #8 Awsome! Ska skaffa båda 2 i framtiden :)

Min enda lilla spindel e Wolf <3

[magnus237]
0

har en hel del till salu dock 18 årg gränns på mina skönheter som är till salu

DjurTjejerna
0

#5 ok tack;)

Mvh Stephanie

Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus