Vilken morph? /Majs
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har sagt en färg på denna för mig snygga kille.. Men det är flera som säger olika om hans färg. Så lite nyfiken vad ni säger och tycker. Kortet tycker jag visar exakt hans färger om man tittar upptill, där blixten inte slagit i. För på övriga kroppen ser färgen inte så stark ut som den är.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Han ser ju inte så tokig ut
Jag skulle vilja säga caramel men det beror förstås på föräldrarna 
Vad har folk sagt?
Jag kötte han som caramel, ochsäger caramel. Men några har påpekat att han är på tok för gul för att vara det, men kan inte vidare säga då vilken färg han har. Därav min nyfikenhet
Okej, då förstår jag. Carameler kan vara olika gula precis som det kan skifta rätt mycket i färgerna på andra färgvarianter. Jag kan inte komma på någon annan färgvariant som det skulle kunna vara annars.
För mig är han caramel och kommer förbli det. Men intressant och tackar dig för ditt svar. Men visst är en en snygg kille?
Det är bara kul att vara till hjälp
Det viktiga är att du tycker han är snygg men jag gillar det gula även om caramel i allmänhet inte är min favorit 
Jag har några majsbebbar som är riktigt "lustiga" i färgen hemma, efter en butter mamma och vilt pappa. Dessa ser ut som amel med ändå inte. Klara ilröda färger, Å svårt att förklara… Kort är inte dte lättaste heller då man inte har en proffs kamera att få fram deras rätta färg.
Låter spännande!