Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettmässor-expon-träffar
Läst 2245 ggr
eemmaf
0

Tyskland?

Några mer än jag som ska till Tyskland och handla nu i helgen? :D

Med vänliga hälsningar

Emma

[magnus237]
0

jag ska dit bokat några spinlar som jag har sökt efter under några år ser fram mot tyskland

fluffis
0

Ja! Shoppa i stora lass! Glad

[magnus237]
0

det lär det bli har bokat en del spindlar o massa skorpioner har förköpt in foder tänger som även funkar att flytta över spindlar och skorpioner då jag har extremt giftiga arter med hem köpte hem idag tänger på 30 40 50 cm långa

eemmaf
0

Jippie så roligt det ska!!!

Med vänliga hälsningar

Emma

[magnus237]
0

ska sälja massa black widow av årets stora kull har nya kullar på väg

[Dominik]
0

Jag vill också åka dit, men kan inte :/

fluffis
0

Det blev ett litet äventyr med 140 mils körning. Mässan var varm och svettig och utbudet var ganska bra. Jag fick med mig några ormar hem Glad

[Dominik]
0

#7 lOL! Det låter trevligt. Fanns det många ödlor där ?

fluffis
0

Resan är inget jag ångrar men det tar nog ett tag innan jag ger mig in i något sånt igen. När jag kom hem sov jag tolv timmar! :D Jag tyckte det fanns mycket av allt men eftersom borden var så många så selekterade jag ganska ordentligt vilket innebär att jag fokuserade på ormar :)

eemmaf
0

tycker det va dö mycket folk, & inte speciellt billigt heller :/ inte som det brukar vara!

Med vänliga hälsningar

Emma

fluffis
0

Vad var du ute efter? Hittade du nått?

eemmaf
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag var inte ute efter något speciellt privat, men fick med oss massa kul hem till affären! Dock så kunde jag inte motstå en liten ciliatus :) så han fick flytta hem till mig!

Med vänliga hälsningar

Emma

WeirdFreak
0

Är det billigt i Tyskland eller ungefär samma priser som här?

Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!

[Dominik]
0

#13 Allting är inte billigt i Tyskland, men djurtillbehör kostar inte alls mycket, så ja det är billigt.

WeirdFreak
0

#14 Okej.

Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!