(S) Skäggagam med tillbehör
Hej!
Säljer nu min skäggagam då jag inte kan ta me honom när jag flyttar. Alla tillbehör ingår i priset. Har tänkt mig 300kr för allt men vid snabb affär kan man få honom gratis.
För mer bilder eller info, skriv här nere eller pm:a .
Putt
tjabba, vad ingår ? och hur gammal är han ? vart bor du ?
dra ett mail till mig ist, ; marcusjolofsson@hotmail.com
MVH
finns skäggisen kvar?
ja han finns kvar :)
vart bor du?
i malmköping, södermanland
bor i gävle gävleborg jag :P
får man terrarium och allt som behövs?
har du bild på terrariumet? intresserad bor i eskilstuna=)
hon skulle ha 1000 kr om man skulleha terrariumet oxå
Bode för långt bort så kunde inte köpa den :(
åhh okej
allt är gratis ;)
man får alltså alla tillbehör som jag har och honom helt gratis :)
Du har Pm:)
är den kvar?
japp han är kvar :)¨
hur stort är terrariet?
ca 110x60x75 nånting, kan va lite större
är malmköping i stockholm?
nope, typ 1 o en halv timme från stockholm
kan du lägga upp bilder på terrariet
Tusan att man inte har plats alltså :(
Jättefin pojke, hoppas han får ett bra hem :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Synd att du inte finns närmre, jag skulle vara jätte intresserad. Men finns i värmland utan bil. :(
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Om det blir kris kan du omplacera honom :)
Jag kan hjälpa dig, jag driver nämligen omplaceringshenm för smådjur egentligen framför allt kaniner o så men även skäggagamer och leopardgekkos :)
Bara o säga till om du vill ha hjälp!
#22 tack, aa :)
#23 vad synd :/
#24 Okej! :)
kan du da?
Är handtam och så??
#27 ja, men han e väldigt nyfiken av sig :)
Okej. Ska se med sambon vad han säger. Hör av oss till dig
*puttar för pojken*
Finns allt fortfarande kvar?
#31 japp, allt är kvar :)
Ger du fortfarande bort allt?
#33 japp
Kan hämta allt i kväll om det är bortskänkes, vill du ha något för det så är jag intresserad med pga separation och möbel köp så får jag då vänta och hooppas det finns kvar vid lön. Har tidigare erfarenheter av div ödlor så du vet att den kommer till någon som vet vad dom håller på med.
Hej igen :)
Kan ev komma och hämta det under dagen i stället för i kväll men behöver exakta måtten på terrariet.
Du kan skicka ett sms lr ringa mig på 0721818295
Mvh
Jompa
#35 kan tyvärr inte ikväll men kan du nån annan dag?
okej, ja vilken kväll i veckan som helst egentligen men då bli det rätt sent då jag jobbar till 18 och har en res tid på ca 2 timmar till malmköping.
#38 okej, och du är säker på att du vill ha honom? :) för det tar några timmar att packa ihop allt och det vill jag inte behöva göra igen i onödan efter oseriös köpare. Bara så jag vet att du är säker :)
Ja då jag vill ha honom! men måste veta vilken dag jag ska hämta allt så jag fixar bil så terrariet får plats :)
okej :) för mig spelar det ingen roll vilken dag :P
tisdag kväll runt 20 tiden?
okej :)
Spikat!! Pm:a ett nummer man kan nå dig på samt en adress så hörs vi på tisdag :)
#44 har tyvärr inte min mobil så kan du komma imorrn?
Hej. Nej då blir det svårt… Har bara tillgång till stor bil idag, måste du ha mobilen? Jag har ju adressen och kan åka dit, men behöver ett svar nu så jag vet om jag ska åka ner lr åka hem?!
???
Väntar fortfarande på svar….
Snacka om oseriös säljare!! Du skriver här 10 min innan jag ska åka 14 mil enkel resa och vill ändra dag för att du inte har din mobil!!?? För det första så va det inte din mobil jag skulle hämta, för det andra så har jag din adress och mobilen hade inte vart nödvändig då vi kunde ha meddelat varandra via detta forum!! Du skriver här att du vill ändra dag och när man svarar så får man inget svar alls!!! Jävligt dåligt när man som köpare har fixat bil för att köra allt samt bärhjälp!! Man börjar ju undra om du är lika oseriös med ditt djur?! Hoppas då verkligen att han får en bättre ägare!!!
#49 du behöver inte vara taskig eftersom du inte har en aning om hur jag gör med mina djur! Utan mobilen så kan du ju inte få tag på mig och jag har portkod så det skulle vara lite svårt för er att plinga på?? ursäkta mig att du inte kollade iFokus innan du åkte, men vad skulle jag göra? stå ute med honom så att han frös ihjäl, låter ju vettigare… om du bara är ute efter att bråka så behöver du inte skriva här längre, jag sa att jag kan hålla honom till dig tills du kunde hämta honom. Det låter som du bara vill att jag inte ska kunna sälja honom till nån men jag är faktiskt en seriös säljare!