Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettödlor
Läst 2161 ggr
L8sson
0

Bell albino ödla

hejsan! En Bell albino gecko, kan man enbart föda de med pinkisar? Har en sådan ödla som behöver ett nytt hem och jag tänkte låta den mellanlanda här hos mig. Jag har pinkisar hemma, skulle detta funka? Och är det någon som är intresserad av en sådan ödla :)?

Hanna
0

Pinkisar är ganska fett och bör inte ges om inte djuret är väldigt undernärt eller äggläggande. Det bästa är i så fall att köpa, syrsor eller kackerlackor. Kanske mjölmask beroende på hur länge den ska stanna.

Vart bor du och vad är det för kön och ålder på ödlan?

Letar faktiskt efter just en Bell.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

L8sson
0

Det är en hane som är född 24/4 2008, fick reda på att han är smal. Har sett bild och han är tunn, så jag ska åka och hämta honom så fort jag kan.

L8sson
0

Jag bor i forshaga/Värmland.

Hanna
0

Bor också i Värmland. Men har redan två hanar :/

Men jag vill gärna se bild ändå då Bells är så snygga Kyss

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

L8sson
0

Jag ska hämta honom först, sen kan jag ta bättre bilder. Men han är inte vacker nu.

MarajLowajz
0

Jag är intresserad av en Bell Albino hane =)

Däremot så bor jag i Dalarna så lite långt hehe :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

L8sson
0

Jag ska till Dalarna eller så vet jag annat folk som ska till Dalarna, jag kommer därifrån! Så det ordnar sig :) jag vet inte riktigt när jag får hem honom och vilket skick han är i. Men kan jag spara dig i mitt minne att du är intreserad? Vart i Dalarna finns du?

MarajLowajz
0

Ja det kan du göra =)

Jag bor i Rättvik :)

Har två leosar här hemma redan :) Honor, däremot har jag inte fått hem mitt extra terrarium än då säljaren inte riktigt vill höra av sig på mina sms och mail och vill inte svara när jag ringer så försöker hitta ett annat terrarium så länge :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

L8sson
0

Jag bor också i Rättvik!!! :D