En liten undran
Undrar om det finns någon i Dalarna som man kunde hälsa på och lära sig handskas lite ormar? =) är intresserad av en KP (gillar deras mastiga kropp), Majssnok eller liknande :)
Jag är sugen på att köpa orm men är liiiiite osäker på ifall det är rätt för mig.
Jag har ödlor här hemma och älskar dom verkligen :) Men skulle vilja peta på en orm och känna lite på hur det skulle kännas :)
Jag vet att reptiler i sig inte är husdjur som man kelar med - men jag vill lära mig lite hur man plockar upp en orm och hanterar den och så.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Bör nämna att det vore en fördel runt om Rättvik. Falun, borlänge och liknande.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

L8ttson här på forumet är den jag vet bor i närheten. Fråga henne, men hon har en majsunge och ingen KP. Kanske finns någon zooaffär med ormar i krokarna?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jag har ju min lilla fjant i Värmland tyvärr annars hade du fått träffat honom :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Hehe, tack men lite långt att åka till värmland :D hur går det med leo-killen då? =)
-Albert Einstein
Hon är seg hon som har honom, men jag är på henne!
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Ah okej =)
Säg till när du vet lite mer =)
-Albert Einstein