Reptiler iFokus

Reptiler

Etikettormar
Läst 990 ggr
MarajLowajz
0

En liten undran

Undrar om det finns någon i Dalarna som man kunde hälsa på och lära sig handskas lite ormar? =) är intresserad av en KP (gillar deras mastiga kropp), Majssnok eller liknande :)

Jag är sugen på att köpa orm men är liiiiite osäker på ifall det är rätt för mig.

Jag har ödlor här hemma och älskar dom verkligen :) Men skulle vilja peta på en orm och känna lite på hur det skulle kännas :)

Jag vet att reptiler i sig inte är husdjur som man kelar med - men jag vill lära mig lite hur man plockar upp en orm och hanterar den och så.

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[spahndrive]
0
MarajLowajz
0

Bör nämna att det vore en fördel runt om Rättvik. Falun, borlänge och liknande.

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Trollhassel
0

L8ttson här på forumet är den jag vet bor i närheten. Fråga henne, men hon har en majsunge och ingen KP. Kanske finns någon zooaffär med ormar i krokarna?

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

L8sson
0

Jag har ju min lilla fjant i Värmland tyvärr annars hade du fått träffat honom :)

MarajLowajz
0

Hehe, tack men lite långt att åka till värmland :D hur går det med leo-killen då? =)

-Albert Einstein

L8sson
0

Hon är seg hon som har honom, men jag är på henne!

MarajLowajz
0

Ah okej =)

Säg till när du vet lite mer =)

-Albert Einstein